eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Wed, 02 Nov 2011 23:07:54 +0100

    > Jak to się dzieje że przy takiej masie urządzeń z Androidem wypuszczanych
    > ciągle na rynek przez licznych producentów ich udział w ruchu internetowym
    > jest taki słaby?
    bo to cały czas kosztuje, nawet jak nie złotówki to czas.
    > Czyżby surfowanie po sieci w Androidzie nie było tak łatwe
    > i przyjemne jak w urządzeniach z systemem iOS?
    skoro teraz klikasz w klawiaturę PC to znaczy ze na iPhonie surfowanie
    nie jest ani łatwe ani przyjemne. może być łatwiejsze i przyjemniejsze
    niż na nokii z przed 5 lat, ale wciąż wygodniej jest pisać bezwzrokowo
    na wielkiej klawiaturze, w miekkim wygodnym fotelu przed 20+ calowym
    monitorem.

    Internet w telefonach jest mocno niepopularny, i to co przytaczasz to
    taki sondaż " z jakim telefonem sprzedano taryfę internetową" a nie jaki
    telefon do internetu się nadaje. ZApytaj najpierw po jaką cholerę ktoś
    musi używać ekraniku 3.5 cala do oglądania strony www którą projektant
    zrobił na ekran 20 calowy lub wiekszy! Są ludzie którzy muszą, bo w ten
    sposób zaoszczędzą mnóstwo czasu. Ale przecież jeśli mogą wybrać telefon
    czy PC wybiorą PC....

    W innym liście pisałeś telefon do poduszki... FAcet, nie wiem kim
    jesteś, w jakim świecie żyjesz, ale ja do telefonu się "przytulałem" jak
    żona urodziła dziecko i spała z noworodkiem. Tego okresu jakoś miło
    nie wspominam.

    > A może użytkownicy
    > urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??
    > Jak myślicie?
    unikają -napewno nie. Blokują niepotrzebny transfer danych - w 99% tak.

    ToMasz