  • 1. Data: 2012-04-25 09:53:32
    Temat: Intenswny zapach do samochodu - jaki
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2012-04-25 09:57:34
    Temat: Re: Intenswny zapach do samochodu - jaki
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 09:53, LOSU pisze:
    > Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
    > Z góry dzięki

    A co krwi się nie udało wywabić z tapicerki?

    MSPANC :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-04-25 10:10:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 Apr 2012 09:53:32 +0200, LOSU

    > Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

    Seria Chemical Guys. Dostałem w prezencie zapach skóry tej firmy.
    Jeden psik i śmierdziało skórzanymi butami przez miesiąc.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 4. Data: 2012-04-25 10:25:46
    Temat: Re: Intenswny zapach do samochodu - jaki [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Grejon pisze tak:

    > A co krwi się nie udało wywabić z tapicerki?

    sąsiad używał żeby oszukać psy lub małżowinę ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-04-25 11:21:09
    Od: amos <g...@g...com>

    On 25 Kwi, 09:53, "LOSU" <l...@g...pl> wrote:
    > Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

    Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

    -- amos

  • 6. Data: 2012-04-25 11:36:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-25 09:53, *LOSU* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
    > Z góry dzięki

    Zapytaj na pierwszy lepszym postoju taksówek - zwłaszcza właściciela
    jakiegoś starszego jeździdła - zadowalającą odpowiedź dostaniesz na 100%

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2012-04-25 12:10:09
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "LOSU"

    > Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

    Zawsze można puścić bąka, własny zawsze przyjemnie pachnie, a bywa
    również intensywny ;-)

  • 8. Data: 2012-04-25 12:42:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

    Eee, slabizna, zepsuta ryba to jest cos;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2012-04-25 12:54:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Apr 25, 12:42 pm, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
    >   Powitanko,

    > Eee, slabizna, zepsuta ryba to jest cos;-)
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
    >  > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

    Eeee gadasz, woziłem kawałek łososia wędzonego w torebce, wpadł mi w
    okolice koła zapasowego jeździł przez pół roku, albo i dłużej.
    Wyrzuciłem przy generalnym sprzątaniu, i jakoś dało się jeździć, a ja
    myślałem że to plastiki w SC zaczynają śmierdzieć w upale :D

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2012-04-25 14:12:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/04/2012 10:21, amos wrote:

    > Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

    Najlepiej wlane w okolice filtra kabinowego. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net