  • 41. Data: 2023-06-20 11:22:31
    Temat: Re: Intel i fabryka półprzewodników pod Wrocławiem
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.06.2023 o 13:49, alojzy nieborak pisze:

    > Za Kaczki pierwszego była kasa na modernizację firm i start nowych firm.
    > Jeszcze większa kasa za Donka bo kasa szła z UE i z budżetu, za Kaczki drugiego
    > też są jakie programy. Ile % przewalili na boku, tego nie wiem.
    > Niestety nie pamiętam nazwy strony z wyszczególnionymi dopłatami
    > dla firm, ale są takie strony.

    Teraz znajdź statystyki, ile firm padło za w/w rządów i kto ma najwięcej
    na koncie :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 42. Data: 2023-06-20 11:24:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://www.coig.com.pl/raporty-2022.php
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 43. Data: 2023-06-20 12:13:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > https://www.coig.com.pl/raporty-2022.php

    Statystyki, statystyki...
    Z powyższego linku.

    O! Tu coś dla TVP:
    "Na podstawie analiz przeprowadzonych przez Centralny Ośrodek Informacji
    Gospodarczej wynika, iż w pierwszej połowie 2022 r. wśród nowo
    rejestrowanych firm w KRS, powstało 5581 spółek z udziałem kapitału
    zagranicznego. Jest to najlepszy wynik półroczny w historii."

    A tu dla TVN:
    "Do końca września 2022 r. ogłoszono upadłość konsumencką w stosunku do
    11 086 osób, wynika z analiz przeprowadzonych przez Centralny Ośrodek
    Informacji Gospodarczej na podstawie ogłoszeń w Monitorze Sądowym i
    Gospodarczym oraz Krajowym Rejestrze Zadłużonych. We wrześniu ogłoszono
    1520 upadłości i był to najwyższym wynik miesięczny w tym roku"

    Dla każdego coś dobrego.

    Robert

  • 44. Data: 2023-06-20 12:23:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Gospodarczym oraz Krajowym Rejestrze Zadłużonych. We wrześniu ogłoszono
    > 1520 upadłości i był to najwyższym wynik miesięczny w tym roku"

    Obiektywnie patrząc, wynik jest jednoznaczny: Mamy wincyj minusów w tych
    plusach :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>