-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Instrukcja obsługi diesla
Date: Thu, 18 Mar 2010 11:48:18 +0100
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 27
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <hnsu48$48h$1@mx1.internetia.pl>
<hnsuoh$ksi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnsuvp$uba$1@mx1.internetia.pl> <hnsveq$411$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089075149140.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1268909913 32591 89.75.149.140 (18 Mar 2010 10:58:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Mar 2010 10:58:33 +0000 (UTC)
X-Licznik: 10776
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.31-20-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265195
[ ukryj nagłówki ]czw, 18 mar 2010 o 11:37 GMT, Rafał napisał(a):
> Przeważnie wystarczy jak będziesz utrzymywał obroty w granicach 2-3krpm
> podczas normalnej jazdy. Przy przyśpieszaniu podkręć do 3,5 max 4 krpm,
> Dalej nie masz już po co gazować bo silnik większej mocy mieć nie będzie.
To co piszesz jest zupelenie bez sensu nie wiedzac o jakim silniku
piszesz...
u mnie przy 2krpm mam juz 120 na liczniku...
Automat sam zmienia biegi, i przy ok 70km wrzuca 5, i wtedy silnik ma ok
1500rpm..., a jak zwalniam, to dopiero ok 60km redukuje do 4, ale zanim
zredukuje, mozna jechac z predkoscia 60kmh i wtedy obroty sa ok 1100rpm...
aby ruszyc wystarczajaco dynamicznie zostawiajac wszystkich z tylu na
swiatlach, wytarczy ze tak wcisne pedal gazu ze automat zmienia biegi przy
okolo 2500rpm
Przy kickdownie asb zmienia biegi na nastepne przy ok 5200rpm
ja pisze o silniku 3.0d
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.10 11:50 Brzezi
- 18.03.10 11:54 Rafał
- 18.03.10 11:54 Paweł Andziak
- 18.03.10 11:59 Paweł Andziak
- 18.03.10 12:01 Grejon
- 18.03.10 12:03 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.03.10 12:19 Czarek Daniluk
- 18.03.10 12:13 Bydlę
- 18.03.10 12:35 Brzezi
- 18.03.10 12:46 Agent
- 18.03.10 13:09 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.10 14:32 Kaja
- 18.03.10 14:35 Kaja
- 18.03.10 14:39 Kaja
- 18.03.10 14:43 Rafał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=