  • 1. Data: 2009-10-21 04:54:10
    Temat: Instrukcja do ED20
    Od: greg142 <g...@g...com>

    Mam telefon ED20. Instrukcja jest szczątkowa i nic z niej nie wynika.
    Nie mogę trafić na informację jak zwiększyć głośność, zmienić dźwięk
    dzwonka. Chodzę po menu i nic takiego nie znajduję. Czy ktoś wie jak
    to się robi? druga sprawa to może ktoś wie gdzie znaleźć w sieci
    instrukcję normalną do tego telefonu może być po angielsku.
    Greg

  • 2. Data: 2009-10-22 06:24:25
    Temat: Re: Instrukcja do ED20
    Od: Witia <w...@g...com>

    On 21 Paź, 06:54, greg142 <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > to się robi? druga sprawa to może ktoś wie gdzie znaleźć w sieci
    > instrukcję normalną do tego telefonu może być po angielsku.

    Proponuje udać się do ustawień telefonu, następnie wydrać profil i
    poddać go edycji

  • 3. Data: 2009-10-22 07:07:01
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > to się robi? druga sprawa to może ktoś wie gdzie znaleźć w sieci
    > instrukcję normalną do tego telefonu może być po angielsku.

    bo nie za bardzo to mozna zrobic. Nie ma tam czegos takiego jak wybor
    dzwonka. Jest tylko cichy i glosny. Ogolnie żalosny telefon. Wiem bo
    rodzice uzywają.

  • 4. Data: 2009-10-23 12:56:35
    Od: greg142 <g...@g...com>

    Telefon może i żałosny, ale da się ustawić głośność dzwonka i rodzaj
    dzwonka, tak jak opisał to Witia powyżej.
    Wczoraj doszedłem do tego sam, ale dzięki za pomoc. Jak się dojdzie do
    czegoś samemu, to dłużej się pamięta, zwłaszcza na emeryturze. Wkurza
    mnie tylko, że przecież mogli w instrukcji dać mapę menu z wszystkimi
    "zanurzeniami i to by wystarczyło.Jestem wkurzony na Erę, bo nie
    poinformowali mnie przy zakupie że są przystawki Sagem RL 300, ktore
    pozwalają na podłączenie kilku analogowych telefonów do bramki gsm.
    Dla mnie jest to ważne, bo mieszkam w szeregówce i jak jestem na
    piętrze a telefon jest na dole, to zanim dolecę, to czasem ktoś się
    rozłączy. Na allegro przystawki są zwykle za drogie, więc pomęczę się
    jeszcze ten rok.
    Swoją drogą mogli by też zrobić tak, że na ten "stacjonarny" można
    odbierać rozmowy wszędzie, a tylko wychodzące ograniczyć do miejsca
    zamieszkania. Przez ten rok raz odebrałem rozmowę jakieś 5 km od domu,
    a raz ok 50km od domu. Pewnie im się popierniczyło coś w systemie w
    tym momencie.
    Pozdrawiam
    greg142