  • Data: 2012-01-28 11:54:39
    Temat: Re: Instalacja zamka centralnego w Caddy '01
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-27 21:55, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Wbew pozorom ta opcja jest niezbedna. W caddy aka polo bez dupy lubia
    > sobie zamki (nie wkladki) zamarzac i dupa - nie wejdziesz. Dobrze, ze
    > ten na pace po chwil persfazji puszcza, co umozliwa dostanie sie do
    > srodka i odpalenie silnika.

    Jeśli myślisz, że centralny otworzy zamarźnięty zamek - to jesteś w
    głębokim błędzie.
    Zauważ że w Polo/Caddy i pochodnych jak zamarza zamek to ani z zewnątrz,
    ani od środka nie idzie ich otworzyć :P więc za co chcesz ciągać
    siłownikiem ? przy pierwszym zamarźnięciu tylko go spalisz i tyle.

    Wiem, bo walczyłem z zamarzającymi zamkami, najpierw w Polo 6N1, później
    w Golfie 3, a jeszcze ciut wcześniej w służbowej Ince.

    Do Polo zdarzało mi się włazić i przez bagażnik ;) do Golfa zawsze
    któreś drzwi się dało otworzyć, najczęściej zamarzały od pasażera.

    Na okoliczność zamarzania zawsze woziłem w schowku drzwi WD40, jak już
    odpuściły po puszczeniu max nadmuchu na drzwi to lałem tym WD40 po zamku
    z zewnątrz, w klamkę po uchyleniu jej i w zamek.
    Pomagało do następnej odwilży i przymrozku w nocy ;)

    Pozdrawiam !