  • 1. Data: 2010-03-23 16:39:24
    Temat: Instalacja na 2 TV
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Poproszę o pomoc.
    Chciałbym na TV2 oglądnąć czasem coś z dekodera "n" przy TV1 i Polsat z
    siatkowej anteny naziemnej ze wzmacniaczem.
    http://www.pinus.adrem.pl/instalacja.jpg
    Dobrze wykombinowalem?
    Widzialem w ofercie konwertery quad z sumatorem, mozna do tego sumatora
    wpuscic sygnal z takiej anteny siatkowej (za wzmacniaczem)?
    Jak sie nazywa rozgałęźnik do sygnalu z anteny naziemnej który sobie
    wymyslilem w miejscu czerwonej kropy?

  • 2. Data: 2010-03-23 18:06:29
    Temat: Re: Instalacja na 2 TV
    Od: crazy <c...@g...pl>

    PK pisze:
> [...]
    > Chciałbym na TV2 oglądnąć czasem coś z dekodera "n" przy TV1 i Polsat z
    > siatkowej anteny naziemnej ze wzmacniaczem.

    W zasadzie tak. Przy takich odległościach (tuner - TV) zastosuj dobrej
    jakości kabel.
    Chyba turbowynalazki n nie mogą jednocześnie wysyłać sygnału na różnych
    wyjściach, także rozgałęziacz euro i oba TV po euro.

    > Widzialem w ofercie konwertery quad z sumatorem, mozna do tego sumatora
    > wpuscic sygnal z takiej anteny siatkowej (za wzmacniaczem)?

    Tak, a na końcu instalacji gniazda rozdzielające sygnał na TV i sat.

    > Jak sie nazywa rozgałęźnik do sygnalu z anteny naziemnej który sobie
    > wymyslilem w miejscu czerwonej kropy?

    Rozgałęźnik. :)

  • 3. Data: 2010-03-24 06:29:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    crazy pisze:

> [...]
    > Chyba turbowynalazki n nie mogą jednocześnie wysyłać sygnału na różnych
    > wyjściach, także rozgałęziacz euro i oba TV po euro.

    na scart i hdmi nie ma jednocześnie, więc trzeba by przełączać.
    jaki jest drugi tv, crt czy plaskacz? może component

    odpuść sobie taki konwertery.
    kup sobie:
    http://www.allegro.pl/item956477470_zwrotnica_sumato
    r_sygnalu_tv_i_sat.html
    http://www.allegro.pl/item956969038_rozgaleznik_sygn
    alu_tv_bve_30_01_axing_profi.html
    http://www.allegro.pl/item964831917_gniazdo_koncowe_
    rtv_2xsat_firmy_maximum.html.

    pamiętaj tylko, że rozgałęźnik nie przepuszcza napięcia stałego, więc
    antene naziemną musisz nasilić przed nim.
    sumator podłączasz za rozgałęźnikiem na kablu, na którym ma być naziemna
    i sat. gniazdo dałem tylko dla przykładu i nie ma potrzeby dawać 2x sat.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2010-03-24 18:07:38
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Chyba turbowynalazki n nie mogą jednocześnie wysyłać sygnału na różnych
    > wyjściach, także rozgałęziacz euro i oba TV po euro.
    Hmm, liczylem, ze na jeden pojdzie po HDMI i jednoczenie na drugi po SCART
    lub component.
    Może ktoś potwierdzić, że nie da sie uzyskać sygnału na dwóch wyjściach
    dekodera "n" naraz?

    A jeśli nie powyższe, to czy rozgałęzienie sygnału HDMI będzie lepszym
    rozwiązaniem?
    http://www.allegro.pl/item966630680_przejsciowka_roz
    galeziacz_rozdzielacz_2_x_hdmi_vat.html
    http://www.allegro.pl/item958980865_rozdzielacz_hdmi
    _full_hd_1080p_24k_gold_nowy.html
    Piszą niby o wspieraniu HDCP ale jakoś podejrzanie mało kosztuje.
    Martwie sie tez, że podłączenie drugiego TV 7m kablem HDMI nie wrózy nic
    dobrego (chyba).
    Obydwa TV sa nowe plazmowy i LCD z pełnym zestawem wejsc.

  • 5. Data: 2010-03-24 18:19:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-24 19:07, PK wrote:
    > Hmm, liczylem, ze na jeden pojdzie po HDMI i jednoczenie na drugi po
    > SCART lub component.
    > Może ktoś potwierdzić, że nie da sie uzyskać sygnału na dwóch wyjściach
    > dekodera "n" naraz?

    Jest sygnał i na HDMI i na componencie, oczywiście w tej samej
    rozdzielczości. Sprawdzane dla 1080

  • 6. Data: 2010-03-25 06:26:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PK pisze:
    > Hmm, liczylem, ze na jeden pojdzie po HDMI i jednoczenie na drugi po
    > SCART lub component.
    > Może ktoś potwierdzić, że nie da sie uzyskać sygnału na dwóch wyjściach
    > dekodera "n" naraz?

    albo scart, albo hdmi + component.
    jeden zostaw na hdmi, a drugi podłącz przez component,
    lub odwrotnie.

> [...]
    >
    > Piszą niby o wspieraniu HDCP ale jakoś podejrzanie mało kosztuje.
    > Martwie sie tez, że podłączenie drugiego TV 7m kablem HDMI nie wrózy nic

    jak kupisz odpowiedni to nie, kolega ma 15-metrowy w ścianie i działa.