  • Data: 2010-10-04 17:47:19
    Temat: Re: Instalacja XP na starym laptopie
    Od: alenson <g...@i...mielonka.v.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-04 19:30, Rafał Łukawski pisze:

    > Dziwne to i chyba bardziej pasuje do grupy o systemach, ale głowy nie
    > dam. Co Ci pokazuje Event Log XP ? Czy Xp jakieś crackowane czy legalne ?

    Jest to Windows XP Home OEM, dołączony do komputera. Płyta ma trochę lat
    i widać to po niej, ale poprawnie czyta się w 2 innych komputerach. Mam
    podejrzenia, że chodzi o dysk twardy.

    Nie wiem czy przez Event Log mam rozumieć dziennik zdarzeń - to ten nie
    uruchamia się w ogóle. Akurat jestem w terenie i nie pamiętam, jaki
    komunikat zwracał, ale coś prostego - że nie jest dostępny i to wszystko.