  • Date: Thu, 30 Aug 2012 11:07:40 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Instalacja RTV SAT, potrzebna pomoc fachowców

    W dniu 2012-08-30 09:57, MarCiNWz pisze:
    > W związku z rozbudową i remontem domu położyłem nową instalację RTV SAT.
    > Nadszedł czas na złączenie tego do kupy i pojawił się problem. Nie
    > jestem związany z branżą RTV SAT i mnogość urządzeń i rozwiązań
    > dostępnych na rynku spowodowała moją totalną dezorientację. Chciałbym
    > się poradzić fachowców jak spiąć to wszystko do kupy. Instalacja i efekt
    > jaki chcę uzyskać jest dostępny na schemacie w linku poniżej:
    >
    > https://dl.dropbox.com/u/19814981/instalacja%20SAT%2
    0RTV.pdf

    > Czy instalacja podłączona w taki sposób ma prawo działać? Może coś
    > zmienić/zamienić ? Jaki zastosować konwerter do SAT?
    > Całą moją wiedzę na ten temat opieram na informacjach znalezionych w
    > internecie więc mogłem coś pokićkać. Będę wdzięczny za jakiekolwiek
    > wskazówki i pomoc.

    w takim układzie nie będzie.
    - konwerter do multiswitcha to zawsze quatro
    - do konwertera musisz mieć 4 kable, jak nie puściłeś to masz
    problem
    - konwerter podłączasz w innym miejscu
    - nie jestem pewien czy ten multi to dobry wybór, ja wybrałbym triax,
    vector (to to samo), telmor, linbox
    - zapomiałeś chyba o sieci komputerowej. multiroom w n wymaga połączenia
    pomiędzy dekoderami, więc utp do każdego punktu + switch

    schemat zaraz poprawie i udostępnie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux