  • Data: 2012-08-30 13:43:23
    Temat: Re: Instalacja RTV SAT, potrzebna pomoc fachowców
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-30 13:36, Maciej Bebenek pisze:
    > Pomijając wyznawców Jedynego Słusznego Kościoła, z Astry masz kupę
    > niekodowanych programów niemieckojęzycznych, a dla wielu ludzi to istotne.
    > W czasie Euro2012 czasem przełączałem się z naziemnego DVB-T na Niemcy -
    > jakość - nawet w SD - dużo lepsza. A komentatora i tak nie warto było
    > słuchać ;-)

    mi też zdarzyło się oglądać mecze na niemieckich stacjach,
    ale umówmy się ile razy z tego przeciętny człowiek korzysta,
    a cena zmiany multi + kable + konwerter jednak jest.

    co do komentatorów nie ma najmniejszej dyskusji - do zwolnienia.
    miejsce dla dinozaurów jest w juraparku.
    wolę słuchać po niemiecku (choć w ogóle nie znam niem.)
    niż naszy komentatorów tvp.
    co do jakości to trochę przesadzasz, owszem szału nie ma,
    ale nie jest tak źle, co innego fonia.
    jak mogłem to przełączałem na eurosport i różnica była ogromna.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux