  • 11. Data: 2013-12-31 17:23:07
    Temat: Re: Instalacja MZ 150
    Od: lukaszek001200 <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl>

    > bateria (+) -> wlacznik zaplonu -> biegun cewki
    > bateria (-) -> przerywacz -> drugi biegun cewki

    > w praktyce wystarczy (-) podlaczyc do bloku silnika.

    > dokladny schemat znajdziesz bez problemu w necie

    i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

  • 12. Data: 2013-12-31 18:01:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-12-31 17:23, lukaszek001200 pisze:

    > i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

    oddaj pojazd do elektryka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2014-01-01 13:29:54
    Od: lukaszek001200 <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl>

    > oddaj pojazd do elektryka.

    Tak to każdy potrafi:P

  • 14. Data: 2014-01-01 14:57:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-01 13:29, lukaszek001200 pisze:

    > Tak to każdy potrafi:P

    Ja po prostu widze ze nie masz zielonego pojecia o elektryce w motocyklu
    wiec taniej i latwiej bedzie jesli zlecisz to fachowcowi. Kumaty zrobi
    Ci to w godzine, Ty sie bedziesz z tym pieprzyc tydzien a i tak oddasz
    do elektryka.

  • 15. Data: 2014-01-01 20:44:27
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    >(...)
    >
    > i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

    Z tego co napisaleś wyżej wynika, że _nic_ nie kapujesz :(

    Czyli jednak elektryk...

  • 16. Data: 2014-01-02 10:59:31
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "lukaszek001200" <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message
    z.pl...
    > i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

    LOL ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 17. Data: 2014-01-03 01:20:41
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote:

> [...]

    No to akurat wiadomo: w głowicy ma byc, wef srodku.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10