  • 11. Data: 2009-07-16 14:15:22
    Temat: Re: Inspektorzy ITD na motocyklach ...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    kucik wydusił z siebie te słowy:

    > a ja sie zastanawiam po jakiego ch... im takie motocykle. Ciezarowka
    > pojdzie max 110km/h, a ITD kupuje za nasze pieniadze motocykle typu
    > FJR, GTR. I nie przekonaja mnie tlumaczenia ze do maja duzo urzadzen
    > do zabrania - przeciez mniejsze i 1/2 tansze motocykle tez maja
    > mozliwosc dokupienia kufrow!

    To wyobraź sobie taką scenke. Stoi sobie ITD a na radyjku wrze ...
    "krokodylki na 156tym".
    Nagle ktoś odpowiada .. "a jak ich objechac?" no to ktoś mówi .. jak
    wyjedziesz z leszna i wjedziesz na cztreopasmówke skręcasz pierwszą w lewo,
    dojeżdzasz do miejscowości i w prawo (ale tam moze pojechać też prosto i w
    lewo). Dziś - IDT czasem zwija cały ten swój majdan w busie i jedzie jedną
    miejscowość dalej i czeka na tego co to ich objeżdzał. Moze pojedzie
    tamtendy, a moze nie.
    Mając busa+2oo busik zostaje .. a motorek jedzie za delikwentem.

    Nie wiem w ogole skąd ta wielka wrzawa odnośnie ITD (ktorą, najczęsciej,
    zaczynają kierowcy dużych mobilków)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 12. Data: 2009-07-16 14:16:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    kakmar wydusił z siebie te słowy:

    e/news/inspektor-typuje-przeladowane-ciezarowki,1339
    025,5149

    > No są są, można ich było nawet zobaczyć na doszkalaniu w jednej z
    > warszawskich szkół jazdy. Ale sprzęty to sobie sprawili raczej nie na
    > boczne drogi.

    a widziales ITD na bocznych drogach?

  • 13. Data: 2009-07-16 14:19:28
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kuba (aka cita)"
    To wyobraź sobie taką scenke. Stoi sobie ITD a na radyjku wrze ...
    "krokodylki na 156tym". Nagle ktoś odpowiada .. "a jak ich objechac?"
    [....]
    Mając busa+2oo busik zostaje .. a motorek jedzie za delikwentem.

    Ale o tym kolego juz przeczytalismy w artykule. Niektorzy uwierz mi czytaja
    cos wiecej niz tytul...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 14. Data: 2009-07-16 14:43:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Tytus z Fabryki wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > Mając busa+2oo busik zostaje .. a motorek jedzie za delikwentem.
    >
    > Ale o tym kolego juz przeczytalismy w artykule. Niektorzy uwierz mi

    a czym to sie różni od tego co jest napisane w artykule?
    To, ze tam jest podany jeden przyklad, nie znaczy, ze 2oo nie bedzie mialo
    innych zastosowań.
    Poza tym - to nie jedyny artykuł o motocyklach w ITD ...

    ps. nie wspominam już o wlasnym zdaniu. Wiec nie do konca wiem o co Ci
    chodzi.

  • 15. Data: 2009-07-16 20:18:20
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > a ja sie zastanawiam po jakiego ch... im takie motocykle. Ciezarowka
    > pojdzie max 110km/h,

    A znasz realia i przepisy "ciężarówkowe"? Jeśli zgodnie z kagańcem to nie
    pojedzie tyle. Stówy nie przekroczy. A jeśłi nie ma ogranicznika
    elektronicznego, to na pusto, albo sam ciągnik zdziwi niejedną osobówkę.

  • 16. Data: 2009-07-17 06:58:06
    Od: Marek Borowski <m...@l...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > kucik wydusił z siebie te słowy:

    > Nie wiem w ogole skąd ta wielka wrzawa odnośnie ITD (ktorą, najczęsciej,
    > zaczynają kierowcy dużych mobilków)

    Tez sie zastanawialem ale doszedlem do wniosku ze polska to kraj
    kretaczy i oszustow wiec pewnie prawie kazda ciezarowka jest
    przeladowana na lysych gumach bez waznych badan pojazdu i kierowcy.
    O przekraczanym czasie pracy nie spomne.

    Pozdr

    Marek

  • 17. Data: 2009-07-20 11:46:25
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    >
    > Ja też. Ale wypada tylko przyklasnąć.
    > Jeżeli "przeładowywanie" NAPRAWDĘ nie będzie się opłacało, to nie będzie
    > tego robić nikt. A to już będzie z korzyścią dla wszystkich.

    No to - żeby jeszcze zagrzać dyskusję - podpowiem, że w zeszłym tygodniu
    widziałem takie coś (chyba ZZR 1400) z emblematami żandarmerii wosjkowej
    (zatrzymywał jakąś wojskową ciężarówkę).
    Po prostu bogatemu wszystko wolno ))).

    Pozdrawiam - JK