    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Date: Sat, 28 Apr 2012 11:34:05 +0000 (UTC)

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > W dniu 2012-04-27 13:55, kogutek pisze:
    > Jak bym był królem to kazał bym
    >
    > Wszakże monarchia nie jest taka zła ale jeszcze ten król musi być mądry :-)
    > Jak będzie tak uciskał naród "dla jego dobra" to jak zwykle skończy na
    > szubienicy. Mądry król to taki co daje ludziom normalnie żyć, zajmuje
    > się bezpieczeństwem granic, sprawnym sądownictwem, edukacją.
    > "Skynety" w nowoczesnym czy archaicznym wydaniu zawsze kończą się źle.

    > PS. Szanowny kandydacie na posła. Co zrobiłbyś gdyby wybrano cię na
    > króla. Taki test przedwyborczy. Wiem... jeszcze za wcześnie.
> [...]
    Uważam kampanię wyborczą na króla za rozpoczętą. W związku z tym że jestem
    jedynym kandydatem spełniającym wszystkie warunki żeby zostać Kogutkiem
    Pierwszym Królem Polski z przyjemnością odpowiem na Twoje pytanie. To bardzo
    dobre pytanie. I postawione we właściwym czasie. Odpowiadam więc. Ponieważ
    wpływy z mandatów stanowią jakieś drobne w budżecie całego królestwa, a
    dodatkowo mogą być powodem korupcji na najniższym poziomie. Co skutkuje
    spadkiem zaufania do całej żandarmerii pilnującej ładu i porządku w
    Królestwie. Koniecznością powoływania dodatkowych służ i urzędów mających na
    celu ujawnianie takich zdarzeń. Zniosę je pierwszego dnia po koronacji.
    Pozostanie jedynie nie fiskalny system punktowy. Uważnie czytając wpisy na
    grupie doszedłem do wniosku że system punktowy jest akceptowany i uznawany za
    pożyteczny. Nadmierne finansowe obciążanie poddanych nie jest dobre da żadnego
    króla bo robi mu marne PR. W związku że ze zniesieniem mandatów budżet mojego
    królestwa niewiele straci, bo poddani przecież nie zakopią nie wydanych na
    mandaty pieniędzy. Pójdą do sklepów i sobie coś za nie kupią. Lwia cześć tak
    wydanych pieniędzy i tak trafi do skarbca. A obywatele staną się bogatsi i
    szczęśliwsi. O to chodzi każdemu królowi.