  • Data: 2012-05-08 14:33:46
    Temat: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-08 13:38, kogutek pisze:

    > Tutaj się zgodzę. Nie ma punktów za nie wskazanie. Odważysz się w realu, a nie
    > w necie, nie przyznać że w dniu w którym Ty jechałeś i zrobiono zdjęcie
    > którego nie dostaniesz do obejrzenia wcześniej niż sprawa do sądu trafi,
    > odpisać że to jakiś Gruzin jechał?

    Zaraz zaraz to w końcu nie wskazujesz czy wskazujesz Gruzina? Ja piszę o
    nie wskazaniu. Po to nie przysyłają zdjęcia aby Ci to niewskazanie
    umożliwić, wówczas płacisz więcej ale nie dostajesz punktów. O to im chodzi.

    > Ja się nie odważę. Jak przysyłali zdjęcia i
    > zobaczyłeś że w życiu nie da się nikogo rozpoznać to mogłeś grać w kulki.

    Kiedyś tak teraz już nie. Zdjęcie wyraźne czy nie, masz wskazać. Nie ma
    zdjęcia również masz wskazać. Jak nie to mandat.

    > Teraz nie przysyłają. Za nie wskazanie jak się wie i oni mogą to udowodnić
    > można nie tylko punkty w sądzie załapać na jednej rozprawie a na innej grzywnę
    > liczoną w tysiącach złotych, może też coś w zawiasach skapnąć.

    Jak już napisałem po to nie przysyłają zdjęcia abyś nie wskazywał. A w
    sądzie możesz się znaleźć jak wskażesz ale udowodnią, że celowo okłamałeś.

    A.