  • Data: 2010-08-17 12:34:58
    Temat: Re: Informacja kolejowa
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tych PKS'ow sie tyle porobilo, ze juz dawno stracilem orientacje gdzie
    > szukac informacji. A wiec .. wsiadam w samochod :-)

    > 0-300 nie mieli likwidowac ?

    Nie, konwertować na 703 :-). A to info co zapodałem to zdeka nieświeże -
    nie zauważyłeś?

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2653079.html
    2005-04-13, ostatnia aktualizacja 2005-04-13 00:00

    PKS Lublin walnął se infolinię na premiumach, potem zmienił to na
    stacjonarne w SN 81 (normalny oraz 9150, późniejszy 19150) a teraz znowu
    ma premiuma 703.

    Przemek