-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
Date: Tue, 19 Jan 2016 14:11:22 +0100
Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta-GCI
Lines: 94
Message-ID: <n7lcln$7d0$1@node2.news.atman.pl>
References: <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org> <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org>
<a...@n...neostrada.pl>
<n7hgka$d8v$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<n7ihat$car$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1453209079 7584 89.77.163.134 (19 Jan 2016 13:11:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jan 2016 13:11:19 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 160119-0, 2016-01-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:692493
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:c11b5044-53bd-4eee-a863-377015f94c04@googlegrou
ps.com...
W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 12:12:30 UTC+1 użytkownik ACMM-033
napisał:
>> Fajno, że nasz opa, który wie, co robi i jak robi. I umie podejść do
>> klienta
>> tak, jak należy to robić.
> I jeszcze wchodzi do mnie do domu światełkiem (GPON), jak wykupiłem
> 40Mbps,
> to mam to 40Mbps i to o dowolnej porze dnia, wszystkie porty otwarte
> (chyba jako
> opcja jest router zarządzany przez nich i wtedy oni wystawiają tylko
> konkretne usługi,
> niemniej kumaty użytkownik dostaje tylko zakończenie ONT i dalej może ze
> swoim
> łączem zrobić co mu się żywnie podoba).
U mnie Nerwozdrada jest już na osiedlu światełkiem i sobie bym zamówił,
porzucając UPC, choć ze względu na usługę Wi-Free wolałbym pozostać. Ale jak
będzie owo wifri tak działać, jak działa, ze rwie jak ostatni ch.j, to się
chyba jednak w inną stronę uśmiechnę. Łącze 600/60, choć tu na stałe IP bym
nie liczył, ale jakiegoś DYNDNS-a się zaciągnie do współpracy, albo z
kumplem adminem się zgadam i za flaszkę miesięcznie przetuneluję się,
tworząc wirtualny dostęp przez jego IP. Fajnie, żeny wreszcie IPv6
zadziałało, bo UPC wyłożył lachę na to, a ja już chyba na SDI miałem IPv6.
> Cóż, też się cieszę. I tylko czasem przychodzi myśl, że to jest prężnie
> się rozwijająca,
> ale nadal jeszcze mała lokalna firma. Gdzie zapewne tak jak piszesz,
> specjalista z Biura
> Obsługi Klienta jest zarazem inżynierem i administratorem sieci, a może i
> współwłaścicielem
No i tak dalej, byle jakiś buc tego nie spitolił.
> nawet. Za moment wobec popularności firma się rozrośnie, zrobią
> profesjonalne biuro,
> z profesjonalnym Call Center, zatrudnią profesjonalne panienki słuchawkowe
> i będzie
Jeśli te panienki będą mieć orientację w temacie, który będą prezentować
klientom, jeśli będą myśleć i nie będą miały abonenta w dupie (jak swego
czasu Sferia, która za ewidentną swoją winę nie była w stanie wybekać choćby
wypierdzianego "przepraszam"),
> profesjonalnie i zgodnie z najnowszymi trendami. Panienki będą według
> listy odhaczać,
> czy resetowałem modem, czy wyjąłem wtyczkę, czy zatupałem dwa razy i czy
> przeinstalowałem
Coś jak checklista, którą pilot samolotu robi przed startem, widać, jakie to
ważne pytania :P
> windowsy, o pingach z nimi nie pogadam, prędzej o tipsach (po godzinach).
> A zaczną
Ajajaj... ale będzie, jak się okaże, że masz LINUXA...
> (właściciele, nie panienki) pewnie od zbudowania profesjonalnego automatu
> UŁATWIAJĄCEGO składanie zgłoszeń:
> https://youtu.be/3nrdq9eHApI?t=1m33s
W moim przypadku nie tak drastycznie, ale zanudzało, że coś w stylu "mamy
dla ciebie wspaniałą ofertę" i chyba z pół minuty p..lenia o szopenie. W
każdym razie coś, co mi na ch... potrzebne.
> A i zapomniałbym: od napraw będą mieli outsourcingową firmę. Która to
> firma będzie
> miała outsourcingową firmę zatrudniającą monterów. Na umowę zlecenie,
Jak w wojsku, gdzie wejścia do jednostki strzegą... agencje ochrony. Nie
wiem, czy śmiać się, czy płakać...
> co trzy miesiące innych. I wtedy to już będzie kolejna normalna, w pełni
> profesjonalna firma, jakich wiele.
I wszyscy będą radośni i szczęśliwi.
Tylko kto będzie strzegł agencji ochrony? Bo one jednostek wojskowych
strzegą...
--
Net naprawiony
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.16 18:52 Piotr Wyderski
- 19.01.16 20:07 AlexY
- 19.01.16 21:12 ACMM-033
- 19.01.16 23:41 AlexY
- 20.01.16 01:10 g...@g...com
- 20.01.16 02:25 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=