eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInfolinia pogotowia elektrycznego.Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
    Date: Mon, 18 Jan 2016 12:12:30 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta-GCI
    Lines: 44
    Message-ID: <n7ihat$car$1@node2.news.atman.pl>
    References: <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org> <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n7hgka$d8v$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-136-140.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1453115549 12635 89.64.136.140 (18 Jan 2016 11:12:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2016 11:12:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160117-4, 2016-01-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:692354
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:99e1bace-9c2a-4233-ad72-b5cc0f86f9ea@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 02:54:19 UTC+1 użytkownik ACMM-033
    napisał:


    >> Tak mam w kablówie, jak coś dupnie, to pyszczą, ze przepraszają, a nawet,
    >> jak zalegasz, to mówią, że jesteś be i ci wyłączyliśmy. Oczywiście, mogę
    >> sobie zażyczyć interfejs białkowy i dostaję go.

    > U swojego providera internetowego mam jeszcze prościej: jak za skarby
    > nie mogę się dodzwonić, bo nikt nie odbiera, to wiem, że mają awarię na
    > sieci.

    Może od tego, że ludkowie obrabiają całą masę zgłoszeń? Czy może jest tak,
    że fachowcy, jak jest spokój, to obrabiają zgłoszenia, a jak coś się dzieje,
    zostawiają jednego, dwóch aby ktoś odbierał, a reszta "w kufajki" i do
    roboty, kabelki sklejać?

    > Jak odbiera (skądinąd bardzo kompetentna osoba, z którą jednym zdaniem
    > można pominąć etapy "wyłącz modem i włącz jeszcze raz" i przejść do
    > omawiania

    To jest śmieszne, jak infolinia nie wie, co to ping, czy "trejsrut",
    pozazdrościć ci :)

    > tracerouta zatrzymującego sie na następnych hopie), to wiem, że problem
    > jest
    > zapewne u mnie, ewentualnie jest coś nietypowego.

    Zddedosowali ruyter brzegowy :)

    Fajno, że nasz opa, który wie, co robi i jak robi. I umie podejść do klienta
    tak, jak należy to robić.

    --
    No route to host


    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: