eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Daniel Kulesza <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sat, 05 Mar 2011 11:35:08 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <ikssu5$8i3$1@inews.gazeta.pl> <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.252.32.131
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1299321752 32672 77.252.32.131 (5 Mar 2011 10:42:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2011 10:42:32 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94022
    [ ukryj nagłówki ]

    Często takie sytuacje już są robione z pełną premedytacją. Dla mnie to
    próby wyłudzenia pieniędzy.

    Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni.
    Na pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się
    samo naprawi". Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero
    jak się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie)
    rezygnuje, bo wie, że po prostu kłamie.

    Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.

    - wyłączona karta sieciowa
    - odłączony kable sieciowy
    - źle wpisany login i hasło
    - zawirusowany i/lub źle działający komputer
    - zresetowane routera do ustawień fabrycznych
    - nie podłączenie urządzeń do prądu


    i teraz nie wyobrażam sobie sytuacji w której klient nie płaci, bo
    uznał, że coś jest nie tak.

    pozdrawiam

    Daniel

    p.s. przed chwilą odebrałem telefon, że znowu internet nie działa. 2 dni
    temu Pani wpisywała złe hasło, teraz wyłączyła sobie kartę sieciową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: