eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: Daniel Kulesza <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sat, 05 Mar 2011 10:20:26 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <iksvmm$aa7$1@mx1.internetia.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 77.252.32.131
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1299317270 10567 77.252.32.131 (5 Mar 2011 09:27:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2011 09:27:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f...@u...googlegroups.com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94019
    [ ukryj nagłówki ]


    Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
    słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez
    cały czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.

    Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
    rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować
    ludziom, że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić wystarczą
    jakieś subiektywne testy przez nich przeprowadzone.

    Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i
    dopiero później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie). Jeżeli
    coś jest nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej podstawie można
    cokolwiek stwierdzić (czy ma rację czy nie).
    Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo
    należy wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.

    Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
    działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
    przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja
    odpowiadam za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z 15minut.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: