  • Data: 2011-01-27 15:35:46
    Temat: Re: Info Dziennik: Smoleńsk: W TVP Info znikają materiały ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2011 13:07, Marcin Rolicki pisze:

    > Gdybyś jako abonent TVP chciał oglądać, to nie mógłbyś, bo niewygodne
    > materiały zniknęły z serwerów TVP Info.

    coś piepszysz. nie mogą ot tak z siebie zniknąć.
    co hackerzy się włamali, CBA im pokasowało?

    > To zły prognostyk dla tej młodej
    > telewizji, przecież z definicji informacyjnej.

    już nie taka młoda i jak dla mnie beznadziejna. popytaj ile zarabiają
    to zobaczysz jaką mają kondycje. to sztucznie utrzymywane ogniwo.
    za nasze pieniądze.

    > W TVP Info nie ma materiałów w
    > dzień po opublikowaniu raportu MAK-u. Zupełnie tak samo jak nie ma materiałów
    > z wieży kontroli w Smoleńsku, które z przyczyny zwarcia w kablach, nie nagrały
    > się.

    to z czego miller zrobił kopie na laptopa?

    Jak mówi strona rosyjska. Kto by przypuszczał, że taka "awaria" nastąpi w
    > programie redaktora Jarosława Kulczyckiego w TVP Info.

    odólnie nie zrozumiałeś. może ten wątek mi umknął bo rzadnych wiadomości
    nie oglądam. ile można gadać o ty samym.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux