  • 1. Data: 2012-05-11 10:45:28
    Temat: Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć do
    telefonu z Androidem?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2012-05-11 11:32:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marcin G. nabazgrał(a):

    > Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć
    > do telefonu z Androidem?

    Telefonem ... opcja kontakty .. importuj .. to takie trudne ??

  • 3. Data: 2012-05-11 12:04:56
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 11/05/2012 09:45, Marcin G. wrote:
    > Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć do
    > telefonu z Androidem?

    Google Mail -> Contacts.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2012-05-11 12:06:49
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 11/05/2012 09:45, Marcin G. wrote:
    > Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć do
    > telefonu z Androidem?

    Uzywajac komputera.
    Google Mail -> Contacts.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2012-05-11 12:46:10
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Telefonem ... opcja kontakty .. importuj .. to takie trudne ??

    Tylko, że VCF to raczej nie to samo co CSV :)

    Marcin G.

  • 6. Data: 2012-05-11 12:57:25
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć
    do
    > telefonu z Androidem?

    moze trochę nie w temat, ale rozwiązanie zastosowałem inne
    robiłem przez gmaila, synchronizacja kontaktów z noki z gmailem,
    a pozniej z gmaila na androida.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-05-11 13:11:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin G." <s...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Tylko, że VCF to raczej nie to samo co CSV :)

    http://lmgtfy.com/?q=csv+vcf+conversion

    MJ

  • 8. Data: 2012-05-14 12:32:11
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    > http://lmgtfy.com/?q=csv+vcf+conversion
    >
    > MJ

    Dzięki za "genialną" radę. Zawsze jak gdzieś jedziesz to wybierasz okrężną
    drogę?
    Ja wolę bezpośrednio, no chyba, że nie ma innego wyjścia.

    Marcin G.

  • 9. Data: 2012-05-14 12:44:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marcin G. nabazgrał(a):

> [...]
    > okrężną drogę?
    > Ja wolę bezpośrednio, no chyba, że nie ma innego wyjścia.

    Najprościej przez google mail :)

  • 10. Data: 2012-05-14 13:18:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin G." <s...@p...onet.pl> writes:

    > Ja wolę bezpośrednio, no chyba, że nie ma innego wyjścia.

    I ta twoja bezpośrednia droga do wgrania csv do Androida wygląda jak?

    MJ