  • Data: 2013-12-14 14:31:21
    Temat: Re: Imperius za pół ceny
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-14 13:52, wieslav pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <C...@j...com> napisał w wiadomości

    > No a gdyby pominął wagę to w czym technologicznie jest gorszy od Sony
    > Xperia E Black ktora ma taką samą pamięć lecz mniejszy wyświetlacz?
    > Czy jest jakiś smartfon w granicach 500 zł którym warto by się
    > zainteresować? Powtórzę, dziecku chodzi głównie o gry, internet pewno
    > też się przyda. Więc Wi-Fi, Aero2 też by chyba fajnie gdyby było.
    >
    > Pozdr
    > Wieslav

    Pewnie materiałami i jakością wykonania. I rzeczywiście pal tam licho
    wagę, ale 512MB RAMu to jest za mało na obsługę Androida 4xxx. Mam
    tablet i smartfona, prawie identyczna konfiguracja tj. procesor 1GB i
    512MB pamięci. Z tym że w tablecie jest zainstalowany Android 2.2 a w
    smartfonie 4.04 no i w tablecie wszystko aż fruwa a smartfona czasem mam
    chęć roztrzaskać o ścianę. komunikaty informujące o braku pamięci,
    jakieś spowolnienia, podwieszenia, zawieszenia i restarty. Nic takiego
    nie ma w tablecie z Androidem 2.2.

    Z dużą dozą prawdopodobieństwa można przypuścić że do 500 zł nie kupisz
    nic porządnego, tym bardziej jeżeli to ma być sprzęt przede wszystkim do
    gier... oczywiście o ile chcesz kupić nowy smartfon.