-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Im szybciej, tym bezpieczniej
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <lekmot$i49$1@pippin.nask.net.pl> <leko3q$s1e$6@dont-email.me>
<109os9q5hbzqs$.1anx5qwwdkc5i.dlg@40tude.net>
<lelat2$s1e$12@dont-email.me>
<1w9y9efd3kzuq$.8unkjq90ayw1$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<lem6ju$mmq$1@node2.news.atman.pl>
Date: Thu, 27 Feb 2014 08:00:13 +0100
Message-ID: <n8gf9zp62m2g.1d1azkgi8gerz$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.62.70
X-Trace: 1393484416 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2367 83.25.62.70:49316
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525583
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 27 Feb 2014 03:06:54 +0100, WOJO napisał(a):
>> Zakładając że kierowcy stosują się do ograniczenia prędkości, to im
>> prędkość niższa, tym mniej wyprzedzań, bo mniej pojazdów które jeżdżą
>> wolniej niż ograniczenie (np. ciężarówek które jadą max 85)
> Robisz złe założenia.
> "Uśredniony" kierowca będzie jechał z prędkością bliską optymalnej dla
> minimalnego spalania +/- 90km/h
> Część kierowców uzna tę prędkość za zbyt niską i pojadą 120-140 km/h.
> Margines poczuje się niedowartościowany w życiu i pojadą >150km/h
> Taki sam margines będzie jechał z prędkością +/- 50km/h.
No ale przy takich założeniach co za różnica czy dozwolone jest 30 czy 230?
;)
>
>> No chyba że ci Duńczycy tacy praworządni że ciężarówki jeździły 70, a
>> osobówki wyprzedzały je jadąc w porywach 80km/h.
>> No i jak dla osobówek podnieśli do 90, to teraz wyprzedzanie trwa 2x
>> krócej
> Manewr wyprzedzania rządzi się własnymi prawami dotyczącymi prędkości i jak
> musze przekroczyć ograniczenie to je zwyczajnie przekraczam na czas manewru.
A to już zależy tylko i wyłącznie od tego, co Ci grozi za takie
przekroczenie. Dopisując parę zer tu i ówdzie w taryfikatorze, okaże się,
że nawet podczas wyprzedzania, ból za mostkiem który będziesz czuł
przekraczając prędkość dozwoloną, będzie nie do zniesienia ;)
Dlatego wszystko zależy od tego, gdzie między tymi założeniani są
wspomniani w artykule Duńczycy.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.14 08:25 WS
- 27.02.14 08:58 J.F.
- 27.02.14 09:42 masti
- 27.02.14 09:43 masti
- 27.02.14 09:55 Jan Koval
- 27.02.14 10:01 RoMan Mandziejewicz
- 27.02.14 10:30 masti
- 27.02.14 10:34 dddddddd
- 27.02.14 10:46 RoMan Mandziejewicz
- 27.02.14 13:27 T.
- 27.02.14 13:50 RoMan Mandziejewicz
- 27.02.14 17:35 Shrek
- 27.02.14 19:23 MadMan
- 27.02.14 21:58 tá´Ź
- 28.02.14 08:10 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS