  • Data: 2014-02-26 19:40:12
    Temat: Re: Im szybciej, tym bezpieczniej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 26 Feb 2014 16:22:48 +0100, Pawel O'Pajak

    > Tak, tylko ze Dania to taki ogromny kraj, ze jak na jednym koncu
    > ruszysz, to nie zdazysz zmienic na 4ke jak dojedziesz do granicy;-)
    > No chyba, ze uwzglednimy Grenlandie.

    Piszesz o tym ponieważ im łatwiej niż nam wybudować sieć bezpiecznych dróg
    szybkiego ruchu? :P

    > To oznacza, ze w Polsce gosc, ktory musi pojechac np. ze Slaska nad
    > morze, jadac zgodnie z przepisami, do konca podrozy dojedzie niezle
    > zmeczony. Pod koniec ma z pewnoscia wydluzony czas reakcji.
    > To nie duza predkosc meczy, tylko czas.

    Łolaboga, cieawe co na to kierowcy we Francji, we Włoszech czy tym bardziej
    US.

    > Nie widze powodu do jakichkolwiek ograniczen na autostradach.

    Ja widzę. Skrajni idioci bez wyobraźni mogą być dzięki temu temperowani. A
    większość i tak jeździ poniżej dopuszczalnej, bo jazda więcej jak 120/h
    jest już nieekonomiczna. Nawet mój CiTD przy 140/h zaczyna palić jak smok.

    > Na prawde zdecydowana wiekszosc kierowcow jezdzi zgodnie ze zdrowym
    > rozsadkiem. Jasne, ze jak sie trafi idiota, to wszyscy to zauwazaja i
    > sie tym podniecaja, ale jaki procent, czy raczej promil, stanowia tacy
    > wariaci? I czy jakiekolwiek limity uczynia z nich grzecznych i
    > odpowiedzialnych ludzi?

    Zatem sam widzisz, że nie ma sensownego powodu by podnosić prędkość. Już
    teraz często jest problem by wyprzedzić bez dostania po plecach długimi, bo
    się któremuś bardziej śpieszy niż innym. Do niemieckiej kultury jeszcze nam
    sporo lat brakuje.

    --
    Pozdor Myjk