  • Data: 2013-12-03 12:55:31
    Temat: Re: Ilość znaków
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-03 12:44, Myjk wrote:
    > Tue, 3 Dec 2013 10:33:10 +0000 (UTC), masti

    > Tylko jeśli mnie dotyczy to muszę go analizować. Ale nie jest tak jak
    > sugeruje autor wątku, że muszę dogłębnie analizować WSZYSTKIE mijane znaki,
    > skupiać się na nich aż nie pozostaje mi czasu na obserwację drogi.

    hmm - ale zeby sprawdzic, czy dany znak Cie dotyczy MUSISZ na niego
    spojrzec i przeanalizowac w sensie: dotyczy/nie dotyczy.

    Jeśli postawia Ci znak 'zakaz wjazdu' (a ktorego dzien wczesniej nie
    bylo) - to sad bedziesz wiedzial czy to dotyczy czy nie?
    Analizujesz je podprogowo - ale analizujesz.

    Ale zgadzam sie z wczesniejsza wypowiedzia odnosnie, ze nie liczy sie
    ile znakow jest na dany km, ale ile z tych znakow jest bezsensownych i
    niepotrzebnych.