  • 1. Data: 2006-03-29 13:12:24
    Temat: Ile za 1mb
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie. Otóż ile sensownie można zaplacić za 1mb/1mb (biorac
    2mb) w odsprzedaży łącze od crowleya? (firma, która odsprzedaje
    aktualnie ma wykupione chyba 40mbps)

    P.

  • 2. Data: 2006-03-29 13:36:58
    Temat: Re: Ile za 1mb
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Paweł Mastalerz" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam takie pytanie. Otóż ile sensownie można zaplacić za 1mb/1mb (biorac
    > 2mb) w odsprzedaży łącze od crowleya? (firma, która odsprzedaje
    > aktualnie ma wykupione chyba 40mbps)

    Nie zaplacilbym wiecej niz 400zl netto.

    Wlochaty

  • 3. Data: 2006-03-29 14:15:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Paweł Mastalerz napisał(a):
    > Witam,
    > Mam takie pytanie. Otóż ile sensownie można zaplacić za 1mb/1mb (biorac
    > 2mb) w odsprzedaży łącze od crowleya? (firma, która odsprzedaje
    > aktualnie ma wykupione chyba 40mbps)

    pewnie zależy jakie miasto
    sądzę, że przy 2 Mbps to nawet ktoś może sobie zażyczyć
    z 550zł / 1Mbps netto

    wojtek

  • 4. Data: 2006-03-29 16:14:10
    Od: "Tom" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Wlochaty" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł Mastalerz" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zaplacilbym wiecej niz 400zl netto.
    >
    > Wlochaty

    Przy 2mbit ?

  • 5. Data: 2006-03-29 19:04:08
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl>

    crazy bejbi napisał(a):
    > pewnie zależy jakie miasto
    > sądzę, że przy 2 Mbps to nawet ktoś może sobie zażyczyć
    > z 550zł / 1Mbps netto
    >
    > wojtek
    Hmm to nie pozostaje mi nic innego tylko brac bo cene dostalem duzo
    bardziej atrakcyjna ;)

    p. i dzieki

    ===========
    | Pawel Mastalerz || pawel(at)neutrin(dot)pl |
    | phone: +48 607987615 || Administrator of tiral.net network |
    ===========

  • 6. Data: 2006-03-29 20:01:18
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Paweł Mastalerz <p...@n...pl> wrote:

    > Hmm to nie pozostaje mi nic innego tylko brac bo cene dostalem duzo
    > bardziej atrakcyjna ;)

    Sprawa prosta - jak ktoś bierze duży wolumen ruchu, to zazwyczaj ma ceny
    ablolutnie nieosiągalne dla "detalistów" i może sobie czasem pozwolić na
    zrobienie komuś prezentu.

  • 7. Data: 2006-03-29 20:02:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 8. Data: 2006-03-29 20:08:58
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > Sprawa prosta - jak ktoś bierze duży wolumen ruchu, to zazwyczaj ma ceny
    > ablolutnie nieosiągalne dla "detalistów" i może sobie czasem pozwolić na
    > zrobienie komuś prezentu.

    Zgadza się, dlatego się zastanawiełem jaka oferta z ich strony będzie za
    taką prędkość. A crowley też do najtanszych nie nalezy.

    p.

    ===========

  • 9. Data: 2006-03-29 20:29:13
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Paweł Mastalerz napisał(a):

    > Zgadza się, dlatego się zastanawiełem jaka oferta z ich strony będzie za
    > taką prędkość. A crowley też do najtanszych nie nalezy.

    powiedziałbym, że należy do nienajdroższych (z tych lepszych),
    szczeólnie, jak bierzesz 40 Mbps jak ten "hurtownik" to może dobre ceny
    dostać.

    Wojtek

  • 10. Data: 2006-03-29 22:23:25
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>