    From: a...@h...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile wolniej jezdzcie w nocy?
    Date: Mon, 28 Jun 2010 12:34:55 +0200

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> writes:

    > Ile wolniej jezdzicie w nocy?
    >
    > Wybralem sie, wracalem wioskami w nocy, czesto bardzo wolno, wrecz jak d..a.
    > Panike przezylem dojezdzajac do szczytu niewielkiego wzgorza, nie
    > wiedzialem absolutnie nic, czy potem jest zakret, czy prosta. Chyba do
    > 20km/h wyhamowalem...
    >
    > Naked, GS500, z jednym oczkiem, swiatla mijania maszynka jakos
    > podejrzanie wysokie ma.
    > Czy dolozenie reflektorka-soczewki nie na czesci skrecanej, tylko na
    > sztywnej, cos moze dac na plus?

    W zeszkym roku zrobiłem dwie nocne traski i wyglądało to +/- podobnie,
    potem się okazało że w jednym reflektorze miałem wyjarane włókno w
    długich i świeciło na pół gwizdka.

    W skutach są dwie szkoły, jedne mają światła na kadłubie, drugie na
    kierownicy, te na kadłubie chyba się lepiej sprawdzały poza miastem
    (ale też na skucie wolniej jeździłem). Spróbuj coś dołożyć stałego
    tylko uważaj, żeby nie przeciążyć instalacji.

    A fajnie się w nocy jeździ po mieście.

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm