  • Data: 2011-05-09 14:41:17
    Temat: Re: Ile trwa u Was taka operacja?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:ipv6v7$gob$1@inews.gazeta.pl...

    > "m7marek" ipuisa$t6n$...@u...news.interia.pl
    >
    > Ja też kiedyś testowałem KBG i był niestety najlepszy, choć i
    > najwolniejszy
    > zarazem. A czy Ty potrafisz z niego (czy z jakiegokolwiek kompresora)
    > korzystać -- trudno mi zgadnąć. :) Myślę, że kiepsko u Ciebie
    > z tymi umiejętnościami. :)

    ale ja pytałem w czy lepszy od innych jest w kompresowaniu plikow
    tekstowych, wykonywalnych, czy np. bitmap?
    ja sprawdzilem na takiej mieszance wykonywalnych z ich tekstowymi zrodlami.
    moze i nie umiem wycisnąć wszystkich możliwości z kompresorów, ale akurat
    ten KGB, ma tylko jeden parametr, wpływający na kompresję i ustawiłem go
    prawie na maksimum, stopien kompresji "maksymalny" zrzera cala pamiec (mam
    tylko 1,75GB) i nie sadze by był lepszy wiecej niz 1% od poprzedniego.