    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile sezonów nauki?
    Date: Mon, 23 Apr 2012 14:18:16 +0200

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jn38c5$kgb$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    > Chce kopić ciężki motocykl.
    > Przejażdżki weekendowe ze znajomymi po okolicy (spełnienie marzeń z
    > dzieciństwa).
    > Wiem, że powinno się zacząć od lekkiego motocykla.
    > Moje doświadczenia na jednośladach, to rower i skuter - 50 cm2.
    > Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki
    > motocykl?
    > Wiem, że trudno to dokładnie ocenić, dlatego proszę o szacunkowa wielkość.
    > Pozdrawiam
    > WW

    Pytania tego typu śmieszą mnie. Jakby Ci tu 20 facetów napisął ze musisz
    jezdzic 5 sezonow zanim kupisz maszynę która Ci się podoba, to byś się
    zastosował? Jakbyś chciał zerżnąć laskę, która Ci się podoba a kilku kumpli
    by Ci powiedziało, że najlepiej będzie to zrobić za rok, to oczywiście
    czekałbyć ten rok? Kurwa, podoba Ci sie jakis sprzet, masz pieniadze (jesli
    masz a nie tylko fantazje) to se kurwa kup i sie nikogo o nic nie pytaj.
    Średnio rozgarnięta małpa poradzi sobie z każdym motocyklem produkowanym dla
    ludzi. Kwestia tylko wyczucia go, przejechania się, dopasowania. Miałem w
    życiu ponad 30 samochodów i drugie tyle motocykli. Nigdy kurwa nie pytałem
    sie nikogo czy mam sobie kupic taki czy sraki. Ani ile sezonow musze jezdzic
    najpierw na rowerze zanim wsiąde na motocykl. Idz kurwa do sklepu i se kup!

    --
    Grzybol