  • Data: 2010-01-13 22:57:32
    Temat: Re: Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
    Od: "emes" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > Pomijając to o czym napisałem polecam mu jeszcze pogooglać na hasło "wady
    > oświadczenia woli". ;>

    Przyjmuje sie, że jesli podpisujesz mandat przyznajesz sie do popelnionego
    wykroczenia co jest oczywiste. Uchylenie jest mozliwe ale tylko dla scisle
    okreslonych przypadkow. W innych nie przyjmuje sie mandatu i tylko taka
    droga pozostawian nam szeroko otwarte drzwi na instytucje odwolawcze.

    Wada oswiadczenia woli, udowodnij ja bedac poczytalnym ! Chyba ze autor ma
    zolte papiery itp wtedy mozna by sie skusic.