  • Data: 2010-01-14 20:56:44
    Temat: Re: Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    zsedc wrote:

    > Po prostu był problem z odróżnieniem 20 od 21 :) W środku nocy we
    > Wigilię może się to zdarzyć każdemu. Policjant pomylił się tylko o 1, ja
    > aż od 20kmh:)

    Myślę, że coś tak prostego i często używanego jak taryfikator mandatów za
    przekroczenia prędkości powinni znać bezbłędnie.

    > O pieniążkach z Policjantem rozmawialiśmy 100zł - 200zł czyli 21kmh i
    > więcej, w końcu dostałem 100zł - czyli dolna granica. Brnąc w temacie
    > dalej - jak myślicie, za przekroczenie prędkości o 20kmh jest 50zł -
    > 100zł, czy uda mi się coś zrobić, aby było 50zł? Jak to ładnie napisać?
    > Np powołując się, że przez przypadkową pomyłkę miałem dodatkowe problemy
    > (pisanie pisma, telefonowanie itp) i w związku z tym proszę o obniżenie
    > do 50zł?

    Wątpię, dostałeś 100 zł jak policjant myślał, że jesteś w dolnej granicy,
    teraz natomiast jesteś w górnej, czyli 100 zł pasuje. O punkty to
    rozumiem, ale nie szkoda Ci nerwów żeby kłócić się z nimi o 50 zł?

    --
    cokolwiek