  • Data: 2010-09-14 11:39:34
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: "Antek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c8f3e68$0$27023$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin krzysiek82

    > I bardzo dobrze, dzięki temu można ominąć całą kolejkę osłów i nie stać w
    > korku. ;-)

    Jesteś właśnie przedstawicielem tych myślących inaczej, a Twoja znajomość
    arytmetyki kończy się własnie na liczeniu pensji (o ile jeszcze nie chodzisz
    do szkoły, bo jeżeli jeszcze chodzisz, to weź się za naukę bo głupio tak na
    stare lata zostać matołem). A może tylko taki mały prowokatorek jestes?
    Nic nie ominiesz.Bo w jaki sposób. (Trenuj też wyobraźnię) Nie rozumiesz jak
    działa tzw. zameczek. Gdybyś lepiej sie przykładał do nauki to szybko byś
    policzył, że " na zameczek" jest szybciej. Powiedz rodzicom, może jakieś
    zajęcia wyrównawcze by Ci pomogły.