  • 31. Data: 2012-05-26 20:08:12
    Temat: Re: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 26 May 2012 17:18:17 +0200, Grejon wrote:

    > ILE? Co ty nią na rajdach jeździsz?

    Nie no... na rajdzie to myślę że trochę mniej :)
    50l to na jakiś kręciołkach dookoła pachołka.

  • 32. Data: 2012-05-26 20:22:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?

    Skoda Fabia 1.4/60KM ok. 0,5l (z lpg). :-)

  • 33. Data: 2012-05-26 20:25:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-26 19:48, to pisze:
    > begin megrims

    > Można to podsumować starym, polskim przysłowiem: bez gwiazdy nie ma jazdy!

    > Sprzedawałeś oszczędności?

    Oczywiście.

  • 34. Data: 2012-05-26 20:32:59
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mieście (Sieradz).

    to samo auto tyle, że z silnikiem 4,4L -286KM,
    w miarę spokojna jazda po trasie (nie autostrada) ok 16L/100km,
    szybka jazda po trasie (nie autostrada) 22l/100km,
    jazda z wykorzystaniem maksymalnych osiągów w mieście... zbiornik 80L
    starcza na około 200km...

    brat

  • 35. Data: 2012-05-26 20:33:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    www.motostat.pl i koniec tematu.

  • 36. Data: 2012-05-26 21:07:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Oczywiście.

    Zapłaciłeś akcyzę?

  • 37. Data: 2012-05-26 21:07:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > www.motostat.pl i koniec tematu.

    OK. Tym samym wygrałeś konkurs na synthola roku. :>

  • 38. Data: 2012-05-26 21:09:41
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-26 16:41:30 niejaki Cavallino napisał:
    > A gdzie tyle palą?

    na niemieckich autostradach i niemieckim paliwie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 39. Data: 2012-05-26 21:14:52
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-05-26 11:27, to pisze:
    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km? Bo z informacji, które posiadam
    > wychodzi tak:
    >
    > Dacia Sandero 1.2 ok. 6 l
    > Tata Indica Vista 1.4 ok. 7 l
    > Skoda Favorit 1.3 ok. 9 l (ale to youngtimer)
    > Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l

    skoda fabia 1.4 TDI 5.5 miasto

  • 40. Data: 2012-05-26 21:21:41
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Dacia Sandero 1.2 ok. 6 l
    > Tata Indica Vista 1.4 ok. 7 l
    > Skoda Favorit 1.3 ok. 9 l (ale to youngtimer)
    > Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l

    Mój Dodge Viper SRT10 Coupe ACR-X trasa ok 2,5-3,0 litra, miasto ok
    4,5-5,0 litra.