  • 11. Data: 2011-07-01 06:21:36
    Temat: Re: Ile może kosztować usługa
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-06-30, o godz. 23:45:23
    "JoteR" <j...@p...pl> napisał(a):

    > Taak, odzyskanie danych z uszkodzonego dysku i instalacja systemu w
    > 15 minut.
    > Poziom usługi faktycznie na poziomie gimnazjalisty, nic dziwnego, że
    > na miskę ryżu nie mogłeś zarobić.
    > BTW. Samych poprawek do XP SP3 jest w tej chwili równo 100 szt. To
    > tak na dzień dobry, bo potem są porawki do aktualizacji, service
    > packi do poprawek i poprawki do service packów. I restarty po drodze.
    > 15 minut, powiadasz? Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

    Marudzisz ;-) Umawiasz się za stawkę za godzinę pracy i cieszysz się że
    klient ma wolne łącze ;-) A jak chcesz szybko to sobie stawiasz serwer
    WSUS-a, ściągasz na bieżąco poprawki do wszystkiego a potem po sieci
    lokalnej zassanie właściwych to chwila. Dłużej trwa instalacja.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2011-07-01 06:23:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 08:16:42 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Jeśli jest to jedno z popularniejszych uszkodzeń (pozycjoner lub
    > głowice) to tak z półtora tysiąca.

    > 50zł

    > Dysków twardych się nie formatuje.
    To mnie zaskoczyles...

  • 13. Data: 2011-07-01 08:11:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 08:23:53 +0200, Jacek napisał(a):

    > To mnie zaskoczyles...

    Facet jest z tych rygorystycznych, dla niego założenie partycji to nie
    formatowanie :)
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2011-07-01 08:11:35
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

    Powiem co wiem..w Poznaniu 400zł..

  • 15. Data: 2011-07-01 08:17:30
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    > To mnie zaskoczyles...
    Się formatuje, ale nowych nie trzeba,
    zakładasz partycję Quick format który się robi w parę
    minut i gotowe.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 16. Data: 2011-07-01 08:41:20
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 10:11, Jacek Maciejewski pisze:

    > Facet jest z tych rygorystycznych, dla niego założenie partycji to nie
    > formatowanie :)

    Pewnie że nie jest.

    Mnie bardziej zaskakuje, że nie wolno strzelać do lamerów którzy w celu
    dopisania jednej linijni cytują WSZYSTKO (jak Twój imiennik ;) )

  • 17. Data: 2011-07-01 09:59:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Jacek pisze:
    Na miskę ryżu

    > Powiadasz, ze gimnazjalista wymini uszkodzone glowice?

    Ech... Kolejny co ironii nie dostrzegł:-)

    Niestety jest od zatrzęsienia klientów którzy myślą że to prościzna,
    bacupy dopiero będą robić i o zgrozo prowadzą tak firmy.

  • 18. Data: 2011-07-01 15:34:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 10:11:08 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Facet jest z tych rygorystycznych, dla niego założenie partycji to nie
    > formatowanie :)

    Kolego, utworzenie partycji i pozniejsze jej uzytkowanie jest zwiazane z
    jej formatowaniem. Niekoniecznie musisz miec na ekranie napisane do
    wyklikania 'formatuj'.
    Dla odpornych sa wyrazy na ekranie 'formatuj'...
    Moge jeszcze w czyms pomoc ze zrozumieniem?

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2011-07-01 15:38:46
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 08:16:42 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Mnie bardziej zaskakuje, że nie wolno strzelać do lamerów którzy w celu
    > dopisania jednej _linijni_ cytują WSZYSTKO (jak Twój imiennik ;) )

    Zlewanie czytajacych Twojego tekstu poprzez pisanie z bledami jest i
    wkurzajace i lamerskie.

    Wracajac do sensu. Co sie formatuje, a czego nie?

  • 20. Data: 2011-07-01 15:39:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 10:17:30 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > Się formatuje, ale nowych nie trzeba,
    > zakładasz partycję Quick format który się robi w parę
    > minut i gotowe.

    Szybkie formatowanie, to nie formatowanie???

    Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
    formatowaniem...