  • Data: 2011-07-02 14:33:11
    Temat: Re: Ile może kosztować usługa
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:23:49 +0200, JoteR napisał(a):

    > Andrzej nie tylko niczego takiego nie zobaczy, ale nawet nie znajdzie
    > niczego o nazwie "Mój komputer". Wyjdź już z tego zaklętego windzianego
    > kręgu. Tu jest grupa sprzętowa.
    >
    > JoteR

    Czlowieku, przyjmij na klate, ze nie grzeszysz inteligencja i nie upieraj
    sie na dyskusji ze mna, przestan byc adwokatem Andrzeja i daj sobie spokuj.

    Cos nie mozesz przezyc, ze nie potrafiles odczytac mojej dygresji o grupie
    humanistycznej. Ale skoro tak, to powinno Ci latwo przyjsc skojarzenie,
    dysku z partycja, a nie przyszlo.
    Dlaczego?
    Odpowiedz sobie sam.
    I prosze nie odpowiadaj w imieniu innych.
    Zapraszam do kontynuowania dyskusji Ty i ja.