  • 21. Data: 2011-11-24 12:35:43
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jak mnie stać na auto musi mnie być stać na jego eksploatację.
    > hobby są kosztowne

    Tylko, ze dla wiekszosci osob auto to dupowoz a nie hobby.

    Dysiek

  • 22. Data: 2011-11-24 12:37:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2011 03:02:20 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > A jak jestes bardzo ciekawy, to tu masz więcej szczegółów:
    > http://www.motostat.pl/vehicle-stats/30386
    > Wiem, psychol ze mnie, że takie rzeczy notuję, ale można się nieźle
    > zdziwić po podliczeniu rocznych kosztów utrzymania auta (niby
    > taniego).

    To ja też jestem psychol, bo też trzymam staty
    -- ale nie w motostat, bo mnie wpienia ten serwis. :P

    Ja średnio 800 zł na paliwo wydaję.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 23. Data: 2011-11-24 12:39:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-24 11:22, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(
    >
    > Dysiek

    Jakieś 150l ON i 160l NoPb98

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 24. Data: 2011-11-24 12:39:48
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Prosciej to fakt, ale podejrzewam, ze niezbyt wiele osob chcialoby sie
    > chwalic jaki % pensji im zzera paliwo. Ale i sama kwota jest ciekawa, bo
    > wydawac 500 zl na paliwo (a widze, ze wiekszosc tu tak wydaje) to naprawde
    > nie jest malo.

    Wielkie mecyje
    Jak ktoś jedzie 100 km dziennie to miesięcznie wychodzi 2500 czyli 30000
    rocznie
    Czyli około 3000 l benzyny czyli około 15000 zł. Za ile kupił auto? Za 100
    tys.?
    Podstaw dokładne liczby to ci wyjdzie dokładniej

    Wielu wyżej sra niż dupę ma.
    Skoro sąsiad, kolega jeździ autem to ja też.
    Obaj zarabiamy najniższą państwową.
    Obaj mamy pospolite auta VW w kredycie na 5 lat.
    Ja ledwo wiążę koniec z końcem, a on nie.
    On bierze w łapę a ja nie.
    :-)

  • 25. Data: 2011-11-24 12:41:04
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Tylko, ze dla wiekszosci osob auto to dupowoz a nie hobby.

    Dupę można wymrozić czekając na komunikację miejską, albo chodzić piechotą.
    Taniej i zdrowiej.

  • 26. Data: 2011-11-24 12:42:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 12:30, !sp pisze:
    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak mnie stać na auto musi mnie być stać na jego eksploatację.
    > hobby są kosztowne

    Jakie hobby? Zdaje się, że mowa była o zwyczajnej, codziennej
    eksploatacji, a nie hobby.

  • 27. Data: 2011-11-24 12:46:01
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dupę można wymrozić czekając na komunikację miejską, albo chodzić
    > piechotą. Taniej i zdrowiej.

    Szczegolnie jak masz 20 kilosow do roboty a PKS raz na dwie godziny.

    Dysiek

  • 28. Data: 2011-11-24 12:54:55
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Szczegolnie jak masz 20 kilosow do roboty a PKS raz na dwie godziny.

    Skoro praca nieatrakcyjna, po co marnować czas? Za fatygę zapłata.Nie chcą
    dać? To czyj to problem?
    Każdy biznesmen ma duże koszty uzyskania przychodu. Jak zysk wychodzi 1% to
    się cieszy, że nie strata.
    Jak zarabiasz 1000zł (/s) to możesz mieć kosztów 990zł i jeszcze jesteś 10zł
    do przodu.

  • 29. Data: 2011-11-24 12:55:47
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Jakie hobby? Zdaje się, że mowa była o zwyczajnej, codziennej
    > eksploatacji, a nie hobby.

    Ironii nie poniał?

  • 30. Data: 2011-11-24 13:05:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:37:59 +0100, Myjk napisał(a):

    > To ja też jestem psychol, bo też trzymam staty
    > -- ale nie w motostat, bo mnie wpienia ten serwis. :P
    > Ja średnio 800 zł na paliwo wydaję.

    Ja też prowadzę dziennik auta (mam odpowiednio skonfigurowany pliczek
    excellowy) - tyle, że po czasie dochodzę do wniosku, iż lepiej mi było jak
    nie miałem świadomości ile akrat ta pozycja w budzecie domowym pochłania
    środków ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.