  • 141. Data: 2011-11-27 02:13:16
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Nieprawda - gdyby tak było, to byś bez problemu podał źródło, które by
    > potwierdzało Twoją tezę.

    Napisałem Ci już, że nie uczę się na pamięć wszystkich adresów stron,
    które przeglądam, ani tytułów książek, które czytam, a nie chce mi się
    szukać ich tylko dlatego, że jesteś zbyt leniwy, by zrobić to
    samodzielnie.

    > Zostań może przy swoim doktoracie z owijania opon wężem ogrodowym

    Nie opon, lecz felg, trollu Arturze. Nawet żartu nie umiesz wiernie
    przytoczyć.

    > i udowadnianiu, że rowerzysta jechał po linii dzielącej pasy, ponieważ
    > niby obrysem zajmował dwa pasy na raz.

    Widzę, trollu Arturze, że nadal nie potrafisz pojąć, że szerokość
    jednośladu != szerokości jego opony.

  • 142. Data: 2011-11-27 20:59:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 20:27:40 +0100, Lukasz napisał(a):
    > no właśnie nie bardzo mam świadomość co może wzrosnąć, do tej pory jeździłem
    > samochodami 10-letnimi, na liczniku miały ok 200kkm przy kupnie, realnie IMO
    > 400.000 - 1mln km (ten milion to T4 bo widziałem taką samą z przebiegiem
    > 690000km i była w dużo lepszym stanie ;)

    Wszystko sie zuzywa, lozyska, przeguby, alternator, naped wycieraczek ...

    > Wydatki są cały czas i nie boli mnie jak muszę o czasu do czasu 2 czy 3
    > tysiące włożyć w naprawę - jak na razie w tą skodę tyle nie włożyłem,

    W pewnym momencie sie okaze ze to pol samochodu, i sie zastanowisz - czy
    warto ? :-)

    > zgaduję że zanim dobiję do 300kkm do wymiany będzie koło dwumasowe w tym
    > przedziale cenowym. Ale czy z tego powodu warto sprzedawać auto? IMO nie,
    > chyba że miałbym tą dwumasę (lub cokolwiek innego w tej cenie) wymieniać co
    > 60kkm.

    A jak sie okaze ze po dwumasie dojda kolejne wydatki ?
    A jak wymienisz juz wszytko, to rdza wyjdzie :-)

    J.

  • 143. Data: 2011-11-28 00:02:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-25 18:41, Bydlę pisze:

    > A jeśliby nawet tego nie było, to musiałby być idiotą, by rzucać
    > TAKĄ fuchę w RP...
    > ;-)))

    Lubię to :)

  • 144. Data: 2011-11-29 07:28:00
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Wszystko sie zuzywa, lozyska, przeguby, alternator, naped wycieraczek ...

    zgadza się, o ile każda z tych części nie kosztuje 2kpln to da się to zwykle
    przełknąć

    > W pewnym momencie sie okaze ze to pol samochodu, i sie zastanowisz - czy
    > warto ? :-)

    cóż, pół ceny samochodu to rocznie na paliwo wydaję, co gorsze w ciągu 4 lat
    z ceny paliwa państwo dostanie kwotę równą tej którą zapłaciłem za to auto
    Wydaje mi się że szalę przeważyć może jedynie kumulacja napraw na kwotę
    większą niż wartość auta

    nie kracz :P

    Łukasz

  • 145. Data: 2011-11-29 09:10:28
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-11-24 11:22, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

    300zł/miesiąc (średnia roczna; van 2,4 TD)

    ________MAT_______

  • 146. Data: 2011-12-07 15:37:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Nov 2011 09:19:30 +0100, w <4...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Hello MegrimsNOSPAM,
    >
    > Saturday, November 26, 2011, 8:41:16 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Liczbę, kwa nać! Cyfry to: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (w układzie
    > dziesiętnym).

    A separatorem części ułamkowej jest przecinek, a nie kropka! O!

  • 147. Data: 2011-12-12 21:24:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    > A separatorem części ułamkowej jest przecinek, a nie kropka! O!

    Z tym przecinkiem to też nie do końca, bo jest nieszczęśliwie również
    separatorem listy. Osobiście wolę kropkę dziesiętną.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 148. Data: 2011-12-13 17:29:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Dec 2011 21:24:51 +0100, w <8189335277$20111212212452@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Z tym przecinkiem to też nie do końca, bo jest nieszczęśliwie również
    > separatorem listy. Osobiście wolę kropkę dziesiętną.

    Dosowiec ;p.

  • 149. Data: 2011-12-14 00:27:36
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    On 11/24/2011 11:22 AM, Dysiek wrote:

    > 7 aut, wszystkie służbowe od 5000 do 7000

    Barszczyk...

    Moj benzynowy, donlozaworowy żuk 3/4 z tego sam w miesiacu spala...
    Przepaly ma straszne, ale panie z urzedu skarbowego juz wiedza, ze
    dolnozaworowce duzo pala ;)
    Pracownik tylko jeczy, ze troche glosny jest :P

    --
    Picasso

  • 150. Data: 2011-12-14 07:05:52

    On 12/14/2011 12:27 AM, Pa_blo wrote:

> [...]
    > dolnozaworowce duzo pala ;)
    > Pracownik tylko jeczy, ze troche glosny jest :P

    Ile dałeś? Można same papiery kupić?