  • Data: 2011-11-25 09:21:06
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-24 20:24, LEPEK pisze:
    > W dniu 2011-11-24 16:10, to pisze:
    > ? większość osób chce mieć po prostu więcej niż
    >
    > Nie wiem, w jakim towarzystwie się obracasz, ale ci współczuję.
    > Z moich obserwacji wynika, że większość chciałaby mieć więcej, niż ma obecnie, ale
    "wszystkich wokół" do tego nie miesza.

    Miesza miesza, choć niekoniecznie w sposób jawny czy wręcz świadomy.

    Co to w ogóle znaczy że ktoś ma "dużo" czy "mało"? Jeśli ma posiada więcej niż
    przeciętnie widzi wokół, w swoim środowisku społecznym, to jest zadowolony.
    Jak ma o wiele mniej niż średnia w otoczeniu - jest nieszczęśliwy, czuje się
    pokrzywdzony materialnie, wyalienowany "społecznie wykluczony" itd.
    I nieważne, czy chodzi o liczbę kóz w lepiance, czy sypialni na piętrze.