  • Data: 2022-07-13 02:25:11
    Temat: Re: Ile lat może być sprawna bateria w laptopie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-12, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > 200 zł. za "przedwojenny" procesor i "przedpotopową" rozdzielczość?

    Masz takie z 8GB RAM i niezajechanym ssd? A jak jeszcze w bdb stanie
    estetycznym to z chęcią dam Ci 250-300zł. Przepraszam, ale czy Was
    ludzie coś pokopało? i5-2xx to jest wypas procesor, który zapewni
    bardzo przyzwoity komfort pracy dla pewnie 70% uzytkowników komputerów.
    Na tym pójdzie poczta, przegladarki, komunikatory, filmy, pakiety
    biurowe w podstawowym zakresie i stada innych programów.

    Piszę tego posta z maszyny pod N3540, która zastąpiła mi jakiegoś
    optiplexa z core 2, gdzie nie mogłem dać więcej niż 4GB ram, ale cpu się
    spokojnie ze wszystkimi ww zastosowaniami wyrabiał.

    > Ja już całe kartony Delli utylizowałem z prockami i5-4300 i chyba też 5.
    > generacji.
    > Tyle, że też były z rozdziałką 1366 i błyszczące, bo inaczej to by było
    > szkoda.

    Daj znać jak będziesz miał następną partię, o ile są sprawne. Z chęcia
    coś przygarnę. Teściu, starszy już człowiek, nie lubi siedzieć na
    krzesle przed stacjonarnym i sobie z zabiera laptopa do kuchni, tyle, że
    to jakiś Core Duo z maks 2GB więc tragedia, tym razem faktyczna.

    --
    Marcin