  • 1. Data: 2009-11-29 23:16:59
    Temat: Ile kosztuje zdjęcie simlocka? I inne pytania.
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Podpowie ktoś, ile mniej więcej będzie mnie kosztowało zdjęcie simlocka z
    Nokii E51?

    A może nawet zasugerujecie, gdzie najlepiej w Katowicach to zrobić?

    I czy przy okazji tej operacji wyczyści mi telefon z wszelkich danych
    (kontakty, ustawienia itd.), czy też jest to zabieg "bezbolesny"?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-11-30 09:02:13
    Temat: Re: Ile kosztuje zdjęcie simlocka? I inne pytania.
    Od: "tpi" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
    > Podpowie ktoś, ile mniej więcej będzie mnie kosztowało zdjęcie simlocka z
    > Nokii E51?

    Pewnie około 40zł

    > A może nawet zasugerujecie, gdzie najlepiej w Katowicach to zrobić?

    Idź na ulicę 3maja od dworca w lewo do skrzyżowania, w prawo do rynku i
    popytaj gdzie taniej.

    > I czy przy okazji tej operacji wyczyści mi telefon z wszelkich danych
    > (kontakty, ustawienia itd.), czy też jest to zabieg "bezbolesny"?

    To możesz zrobić sam wpisujesz *#7370# w telefonie.

    > Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-30 09:41:58
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 30 Lis, 00:16, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I czy przy okazji tej operacji wyczyści mi telefon z wszelkich danych
    > (kontakty, ustawienia itd.), czy też jest to zabieg "bezbolesny"?

    Dla pewności zrób sobie w domu kopię danych, w 99% przypadków zdejmą
    Ci bez kasowania danych, ale czasami trzeba zaniżyć wersję firmware
    wtedy stracisz dane.
    Ja w Warszawie płaciłem bodajże 30zł, w Katowicach nie wiem jakie są
    ceny.

    --
    grzesiek

  • 4. Data: 2009-11-30 09:44:54
    Od: BearBag <c...@g...com>

    od 25zl do 50. Wiekszosc "serwisantow" robi kopie danych na swoim
    dysku i jak np bedziesz potrzebowal oddac tel do naprawy gwarancyjnej
    to mozesz sie do nich udac i odtworzą simlocka.