  • Data: 2014-03-25 22:52:30
    Temat: Re: Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2014 07:58, Marcin N pisze:
    > Ciekawi mnie bardzo. Jakie DODATKOWE koszty ponoszą właściciele nowych
    > samochodów, żeby zachować gwarancje.
    >
    > Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    > niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    Dlatego kupuje używane auta , bo za cenę gwarancji,serwisu kupię
    porządnego 10 letniego Japończyka.Znajomy kupił 4 lata temu citroena.
    Fakt ma gwarancję , naprawiają mu to co roku ale weź takim pojedź gdzieś
    w trasę jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.
    Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
    holować popsutego japońca...