  • 21. Data: 2009-05-14 21:20:58
    Temat: Re: Ile kosztują rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:kjzbppvpes9.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze dla wszystkich trzech klientow z
    > takich profilem dzwonienia to operatorowi nie bedzie sie oplacalo
    > utrzymywac budek? 8-)

    Hehe - jakies tam grosze PKO BP za te rozmowe placi :)
    Czasem tez wykonuje polaczenia testowe, coby zobaczyc, jak niektore rzeczy
    "wchodza" z tepsy - odkad pozbylem sie telefonu stacjonarnego w TPSA to
    czasem odwiedzam budke - zeby np. zadzwonic na swoj wlasny Tlenofon :)
    A jakby zrobili naliczanie sekundowe i stawke 4 gr za minute na stacjonarne
    oraz 28 na komorki, to moze bym i czesciej korzystal :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2009-05-14 21:22:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze dla wszystkich trzech klientow
    > z takich profilem dzwonienia to operatorowi nie bedzie sie oplacalo
    > utrzymywac budek? 8-)

    Ta babcia spod Garwolina, to drugi. A gdzie ten trzeci?

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2009-05-14 21:23:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ta babcia spod Garwolina, to drugi. A gdzie ten trzeci?

    Pewnie sam Michał, tylko nie chce się przyznać :-)

    M.

  • 24. Data: 2009-05-14 21:30:26
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

> [...]
    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze dla wszystkich trzech klientow z
    > takich profilem dzwonienia to operatorowi nie bedzie sie oplacalo

    Dla czterech :)
    Mam taka dziwna znajoma, co czasem korzysta...
    Dla niej bym zostawil ze trzy budki :)

    > Podobno juz sa jakies kraje (Finlandia?) gdzie budek nie ma.

    Przez wi-fi dzwonia? :)

    --
    "Jak to mówi dobra ksiega - Uzdrów nas Panie, a bedziemy uzdrowieni.
    Innymi slowy - daj nam lekarstwo, bo chorobe juz mamy"

  • 25. Data: 2009-05-14 21:42:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Pewnie sam Michał, tylko nie chce się przyznać :-)

    No tak, boi się pewnie żeby u nas nie było tak jak w Finlandii.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2009-05-14 22:07:33
    Temat: Re: Ile kosztuj? rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Sempiterna napisał:

    > Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Dla czterech :)
    > Mam taka dziwna znajoma, co czasem korzysta...
    > Dla niej bym zostawil ze trzy budki :)

    Dla pięciu. Moja teściowa, jak była w szpitalu, bała się zadzwonić z
    komórki (tylko odbierała) a do wychodzących dreptała na korytarz do
    automatu :-).

    Bardziej serio, wydaje mi się, że widzę osobę dzwoniącą z automatu
    przynajmniej raz w miesiącu (wieś powiatowa Świdnik).

    > Przez wi-fi dzwonia? :)

    A GSM/UMTS nie wystarczy :-)?

    Przemek

  • 27. Data: 2009-05-14 22:24:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Pewnie sam Michał, tylko nie chce się przyznać :-)

    Nie, w Jastarni w lecie raz widzialem osobe w budce. Ale nie
    wykluczam, ze tylko przed deszczem sie chowala.

    Ja nie dzwonilem z budki od jakichs 10 lat.

    MJ

  • 28. Data: 2009-05-14 22:31:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Nie, w Jastarni w lecie raz widzialem osobe w budce.
    > Ale nie wykluczam, ze tylko przed deszczem sie chowala.

    Przed deszczem można się też schować w komórce.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2009-05-14 23:35:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    O te "z domowego" ;-)
    JaC

    -----

  • 30. Data: 2009-05-14 23:38:04
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No ja próbowałem ostatnio parę razy, ale wszystkie karty mi wypluło jęcząc, że
    przeterminowane.
    I to jest sq...syństwo utrata ważności - nie opłaca się kupowac wysokich nominałów
    jako backup.
    JaC

    -----