  • 21. Data: 2012-05-28 22:59:07
    Temat: Re: Ile klocka zjadają wasze auta na 1000km?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Monday, May 28, 2012, 10:56:44 PM, you wrote:

    > Od czego masz KF zgredzie?

    Cały czas liczę, że Ci się trolling znudzi. Taką mam wiarę w ludzi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2012-05-28 22:59:44
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-05-28 22:48, to pisze:
    > begin Staszek Sosenko

    > Nie spamuj, trzymaj się tematu wątku. Dyskutujemy tu o klockach, a nie o
    > Twoich problemach mentalnych.

    Dyskutujemy o tym, że grupa schodzi na psy. Zresztą jak cały usenet.

    (Tak, wiem, że nie odkryłem Ameryki)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: aktualnie brak #

  • 23. Data: 2012-05-28 23:02:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 22:59, Staszek Sosenko pisze:
    > Dyskutujemy o tym, że grupa schodzi na psy. Zresztą jak cały usenet.
    > (Tak, wiem, że nie odkryłem Ameryki)

    No raczej nie odkryłeś, bo odkąd pamiętam tj. od 1999 r. "schodzi na
    psy" ale nadal ją czytasz/cie.

    --
    Pozdr.

  • 24. Data: 2012-05-28 23:12:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Cały czas liczę, że Ci się trolling znudzi. Taką mam wiarę w ludzi.

    Ja też mam, dlatego czasem wierzę że Tobie i paru innym tutaj przejdzie
    kryzys wieku późnośredniego i frustracje z nim związane.

    --
    Pozdr.

  • 25. Data: 2012-05-28 23:25:00
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-05-28 23:02, DoQ pisze:

    > No raczej nie odkryłeś, bo odkąd pamiętam tj. od 1999 r. "schodzi na
    > psy" ale nadal ją czytasz/cie.

    Sentyment. Bądź co bądź przez prawie 10 lat dowiedziałem się z tej grupy
    mnóstwo ciekawych rzeczy (nie, nie o kreatywnym zastępowaniu opony), sam
    też starałem się wielokrotnie udzielić rzetelnej porady. O nawiązanych
    znajomościach "w realu" nie wspominam.

  • 26. Data: 2012-05-28 23:30:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ja też mam, dlatego czasem wierzę że Tobie i paru innym tutaj przejdzie
    > kryzys wieku późnośredniego i frustracje z nim związane.

    O ile od razu nie przejdzie w starczą demencję...

  • 27. Data: 2012-05-28 23:31:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Staszek Sosenko

> [...]
    > mnóstwo ciekawych rzeczy (nie, nie o kreatywnym zastępowaniu opony), sam
    > też starałem się wielokrotnie udzielić rzetelnej porady. O nawiązanych

    A jaki jest obecnie Twój wkład w dyskusje na tej grupie? Musi być
    ogromny, skoro krytykujesz innych, piszących.

  • 28. Data: 2012-05-28 23:43:24
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-05-28 23:31, to pisze:
    > begin Staszek Sosenko

    > A jaki jest obecnie Twój wkład w dyskusje na tej grupie? Musi być
    > ogromny, skoro krytykujesz innych, piszących.

    Co ma piernik do wiatraka? Jako rzadko udzielający się nie mam już prawa
    wyrazić swojego zdania na temat poziomu grupy?

  • 29. Data: 2012-05-29 00:23:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Staszek Sosenko

    > Co ma piernik do wiatraka? Jako rzadko udzielający się nie mam już prawa
    > wyrazić swojego zdania na temat poziomu grupy?

    Masz, ale Twoje marudzenie wygląda w takim wypadku dość smętnie. Jak Ci
    się grupa nie podoba, to zmieniaj ją w kierunku, który Ci odpowiada,
    pisząc na nią. Zrzędzić każdy potrafi.

  • 30. Data: 2012-05-29 12:51:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/05/2012 21:48, to wrote:
    > begin Staszek Sosenko

    > Nie spamuj, trzymaj się tematu wątku. Dyskutujemy tu o klockach, a nie o
    > Twoich problemach mentalnych.

    Proszę kultularlnie, bo będzie pasek i warning!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net