  • 51. Data: 2009-12-29 09:54:24
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 14:50:36 -0800 (PST), Fortskee
    <f...@g...com> wrote:

    >hahahaaa
    >O tym piszesz: http://www.motovoyager.pl/img_user/w_numerze_4b0d160
    546c71_43.jpg
    >??
    >Ja też to czytałem przez święta i też miałem takie samo spostrzeżenie!
    >Faktycznie szacun !!

    Dużym crusierem po dobrych drogach 1000 km dziennie to sama
    przyjemność. Bardziej zmęczony jestem jadąc xjotą z owiewką niż
    wildstarem bez szyby, a zdażyło mi się jechać z Tallinna do Polski
    zahaczając po drodze wschodnie rejony Estonii w jeden dzień
    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Masłoń

  • 52. Data: 2009-12-29 09:56:10
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    <f...@g...com> wrote:

> [...]

    Dużym crusierem po dobrych drogach 1000 km dziennie to sama
    przyjemność. Bardziej zmęczony jestem jadąc xjotą z owiewką niż
    wildstarem bez szyby, a zdarzyło mi się jechać z Tallinna do Polski

  • 53. Data: 2009-12-29 10:12:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    turystykiem - http://www.siłasłów.pl/index2.php?id=20

    Gixerem - http://www.siłasłów.pl/index2.php?id=30

    > ja za stary na to jestem. ;-)

    No tak, ja jestem szczeniak, to ja jeszcze moge.

    KJ Siła 40-tki

  • 54. Data: 2009-12-29 11:01:50
    Od: fv <f...@c...com>

    de Fresz wrote:
    > Ale co w tym niesamowitego?

    Że sevenka to naked.

    > razy się zastanowię, zanim znów pojadę na urlop motocyklowy jesienią.

    Ja już się zastanowiłem i mi się nie chce ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 55. Data: 2009-12-29 11:50:18
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Henio" <a...@k...com> napisał w wiadomości

    > dlatego sie zastanawiam. tak, ja nie umiem.

    > odpowiedz tak z reka na sercu: czy uwazasz ze ktokolwiek po 500km
    > ciurkiem, ma 100% koncentracji itd? tylko o to mi chodzi - roznie ludzie
    > reaguja na zmeczenie.
    > ja zwyczajnie balbym sie jechac taki kawal - lepiej zebym szarzowal?

    W takim razie moze, Mister, z reka na sercu oczywiscie, powie czy zamiaruje
    byc pepkiem wszechswiata, czy tez nie doczytal jakiego motocykla dotyczy
    kwestia?
    Przejechanie 800 km turysta (a lepiej sport-turysta), bynajmniej, bez
    cisniecia 200 km/h to sama przyjemnosc dla miazdzacej wiekszosci
    uzytkownikow takich motocykli. Odpoczywa sie tankujac, czyszczac szybke w
    kasku, pijac kawe itp. Mnie np to meczy duzo mniej niz ten sam dystans
    przejechany autem (jesli wezmiesz to wieksze z siga, na mniejszym 600km juz
    daje sie dupsku we znaki). Znam tez sporo egzemplarzy ktorzy uwazaja ze
    powyzsze liczby oznaczaja ze dany czlek raczej nie lubi jezdzic, bowiem
    jesliu naprawde lubi to moze duuuzo wiecej bez oznak niecheci czy zmeczenia.
    Jak by mnie meczylo to zaczalbym zbierac znaczki, no chyba ze moto wylacznie
    do lansu i pucowania chromow, to przepraszam.

    weFAQ&v=qvj

  • 56. Data: 2009-12-29 12:27:26
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W kwestii topica to.... oczywiscie deFresza nie przebije, bo nie mialem
    az takiej dalekiej przyjemnosci ze swoja sevenka, ale przejazd z Lodzi
    do Pragi z postojami na tankowania robi sie z przyjemnoscia i po
    dojechaniu chce sie jechac jeszcze, jeszcze, jeszcze, albo isc na
    zwiedzanie miasta do bialego rana. Mysle, ze gdybym jechal swoim
    obecnym motocyklem to zwiedzilbbym miasto i wrocil bez jakiegos
    dramatycznego zmeczenia do domu.

    A co do tego, co Kefir napisal... no 600 km na tym mniejszym z siga to
    juz nie tylko dupa boli, ale i szacun by byl. Toz to na oko widac, ze
    tam jest stolek zamiast kanapy ;).

    A wracajac do watkotworcy i jego pytania, niech sobie kazdy jezdzi tyle
    ile chce i na ile ma sily/ochote... o czym tu mowic? Wsiadz, pojedz,
    zobaczysz ile Ci wyjdzie i bedziesz znal swoje mozliwosci.

    Zdrowko

    KLOSZ co na fujarce ma czapeczke ;)

  • 57. Data: 2009-12-29 13:04:34
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-29 12:01:50 +0100, fv <f...@c...com> said:

    > Że sevenka to naked.

    No i? Bo nie bardzo rozumiem?

    de Fresz

  • 58. Data: 2009-12-29 13:43:08
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    No, że twardziel jestes, nie? Taki kawal na golasie.... szacun, no!

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 59. Data: 2009-12-29 15:54:57
    Od: "darekfazer" <d...@o...pl>

    witam
    tez sie pochwale - wracajac z chorwacji przez austrie - zahaczylem
    grossglocknerstrasse - przebieg 1664km i 100 metrow w 22,5h - motorek fazerek
    600 a z bulgarii 1600 km w 26h ale tam to autostrad prawie wcale nie bylo
    pozdrawiam
    darekfazer

  • 60. Data: 2009-12-29 16:41:34
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-29 14:43:08 +0100, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> said:

    > No, że twardziel jestes, nie? Taki kawal na golasie.... szacun, no!

    Kawał? Normalne przebiegi. Doprawdy nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.

    de Fresz