  • 11. Data: 2009-12-27 21:50:22
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał

    > Z Polski na południe Włoch.

    Zeby bezpiecznie dojechac np. z Gdyni na Sycylie - potrzeba trzech
    dni. Jesli z poludnia Polski - to da rade w dwa.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2009-12-27 21:57:11
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mój rekord to ok. 1000 km. Wyjazd o 2 w nocy z Trójmiasta, o 10 rano
    > Wrocław, o 20 Trójmiasto. Żadnej autostrady czy drogi szybkiego ruchu.
    > Jedyne problemy podczas jazdy - drętwiejące dłonie i senność.

    w sumie to nie wiem - szacun za pancernosc, czy pietno za glupote?
    jestem poczatkujacy na 2oo, ale ponad 200-300km mnie zwyczajnie meczy - nie
    odwazylbym sie jechac na 1 dzien wiecej niz 500km.
    rekord na 4oo: 1400km, i wniosek "nigdy wiecej"

    Alex. (intruder m800)

  • 13. Data: 2009-12-27 22:08:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "trud"
    Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Z Polski na południe Włoch.

    Z Wawy do Cieszyna 380 km ok 5-5,5 godziny
    z Cieszyna do Bratyslawy ok 300 km 3 godziny bez napinania bo trasa mniut
    z Bratyslawu do Gratzu 270 km ok 3 godzin tez ladne widoki na ancfalt som
    Gratz - Wenecja ok 400 km 5 h jazdy
    w sumie ok 1350 da sie stuknac w ciagu tych 16,5 h reszte doby na
    tankowanie, zarelko i sen mozna przeznaczyc

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 14. Data: 2009-12-27 22:41:59
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał

    > nie odwazylbym sie jechac na 1 dzien wiecej niz 500km.

    Intruder nie nadaje sie do takich przelotow o jakich tu mowa.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2009-12-27 22:48:17
    Od: "Henio" <a...@k...com>

> [...]
    nie
    > odwazylbym sie jechac na 1 dzien wiecej niz 500km.
    > rekord na 4oo: 1400km, i wniosek "nigdy wiecej"

    to, że Ty nie potrafisz, nie znaczy że inni też nie potrafią.
    Ludzie są różni dla jednego 100km to maks dla innych 1000km nie robi
    wrażenia.
    Wiec nie wyjeżdżaj tu z głupotą, a wiesz że w dakarze potrafią na moto
    napieprać ponad 500km w ekstremalnych warunkach i dają radę?
    więc prosze nie wyjeżdżaj tu z głupotą....

  • 16. Data: 2009-12-27 23:00:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 27 Gru, 22:57, "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> wrote:

    > w sumie to nie wiem - szacun za pancernosc, czy pietno za glupote?
    > jestem poczatkujacy na 2oo, ale ponad 200-300km mnie zwyczajnie meczy - nie
    Poczatkujacy i od razu takie teorie... 200-300 km to taka dobra
    rozgrzewka przed zrobieniem tysiąca :-)

    > Alex. (intruder m800)
    Przypominam, że w temacie są 2 słowa - "dużym turystykiem".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2009-12-27 23:08:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Alex D. B. pisze:

    > jestem poczatkujacy na 2oo, ale ponad 200-300km mnie zwyczajnie meczy
    > Alex. (intruder m800)

    Od kiedy to z siodelko intrudera mozna ocenic czy tysiac dziennie to
    glupota czy odwaga ?

    Pytam bo mam nadzieje na zabawna odpowiedz.

    KJ

  • 18. Data: 2009-12-27 23:16:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Henio" <a...@k...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > napieprać ponad 500km w ekstremalnych warunkach i dają radę?
    > więc prosze nie wyjeżdżaj tu z głupotą....

    Hmm, kilka osób napisało, że przejechało ponad 1000 km "na raz" i KAŻDY
    twierdził, że nie było łatwo.

    Więc sam nie wyjeżdżaj, że "1000 km nie robi wrażenia".

  • 19. Data: 2009-12-27 23:19:47
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 27-12-2009 23:48, Henio pisze:

    > to, że Ty nie potrafisz, nie znaczy że inni też nie potrafią.
    > Ludzie są różni dla jednego 100km to maks dla innych 1000km nie robi
    > wrażenia.

    Jak rozumiem kolega kolegi tak Ci powiedział?

  • 20. Data: 2009-12-27 23:37:08
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "pearljb" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 1800km (finlandia - katowice) bez spania, poltorej doby, dwie ok dwugodzinne
    > przerwy, pare mniejszych, straszny bol tylka i ryzyko zrobienia czegos
    > glupiego zupelnie nieswiadomie, autostrad kilkaset km

    Te glupie rzeczy to przelot na czerwonym swietle i niezatrzymanie na stopie
    (wogole ich nie widzialem). Nigdy wiecej.

    Z tych tysiecznikow to jeszcze bylo 1300 km w 17 h z Chorwacji, ale odpusc sobie
    takie przemyslenia. Dac sie da, ale lepiej sie kimnac w rowie niz z niego juz
    nie wstac.