  • 61. Data: 2019-05-21 22:13:08
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 07:32, Myjk wrote:
    > Mon, 20 May 2019 20:39:46 +0200, J.F.

    > Ale za to można pozwiedzać, oglądać widoczki i wtedy można powiedzieć że to
    > jakaś przyjemność... :P

    Podczas jazdy? Jak?

  • 62. Data: 2019-05-21 22:40:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 19:47, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Iguan_007"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pewnie mozna, tylko ile to kosztuje.
    > A jak rowerow jest 4 ?

    To pociągiem

  • 63. Data: 2019-05-21 22:42:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .05.2019 o 20:08 WS <L...@c...pl> pisze:

    >Też kiedyś jeździłem trasy w nocy, ale się z tego wyleczyłem.
    >Statystyka jest nieubłagana - jak będziesz sporo jeździł bedziesz
    >miał kilka "wtargnięć", przeszkód, które zobaczysz za późno (bo
    >widoczność gorsza). Wtedy tylko urodzenie w czepku Ci pomoże.
    >Jak trasy w nocy to sporo poniżej dopuszczalnego limitu - a to mija
    >się z celem, za wolno kilometrów ubywa...
    >Wolę wyjechać o 2-3 nad ranem po przespaniu 6-8h i jechać do 20-tej,
    >niż jechać 6-8h w nocy.

    Ale latem czy zima ?
    bo o tej 2-3 to jeszcze ciemno, no ale latem to sie zaraz zrobi jasno.

    Co do statystyki ... jesli na autostradzie wypadek sie zdarza co pare
    mln kilometrow, to moze nie przejezdisz tylu.

    Ale fakt, ze autosrada noca kiepska - w swiatlach mijania niewiele
    widac, dlugich wlaczyc ... raczej nie ma jak.

    Ciekawe co na to te nowe LED adaptacyjne - one by chyba mogly
    oswietlic nasza jezdnie i wygasic sektor oslepiajacy tych z przeciwka.

    J.

  • 64. Data: 2019-05-21 23:18:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 04:04, Pszemol wrote:
    > "glumek" <g...@g...com> wrote in message
    >
    > Trzy długie trasy zrobiłem w życiu. W sensie - bez spania po drodze.
    > Raz Kraków do lotnisko w Berlinie około 600km.
    > Potem Keystone, Colorado do Chicago. Ponad 1000 mi (1600km).
    > Teraz niedawno Chicago do Niagara Falls, Kanada 525 mi (845km).

    Wzruszyłem się :-)

  • 65. Data: 2019-05-21 23:19:13
    Temat: Re: Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 10:39, Transpok wrote:
    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

    Nie lepiej systemy wspomagające prowadzenie?

  • 66. Data: 2019-05-21 23:25:08
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 20:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "xyz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Z tym, ze 360km to moze byc 5h, a moze byc 3h.

    > No, jak sie wstaje o 4 rano, to nie dziwne, ze o 23 oczy sie zamykaja :-)
    >
    > J.

    Jazdy do celu ok 4h, wiadomo rano szybciej bo człowiek wyspany ale
    powrót to już ok 5-5:15 bo więcej przerw + drzemka.
    Na szczęście ten etap życia już za mną :).

    --
    --- xyz

  • 67. Data: 2019-05-22 00:10:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 19:39, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > czynniki analizowala  :-)
    > No chyba, ze nie bedzie analizowala, bo bedzie "learn by example" :-)
    >
    > Nawiasem mowiac - kiedys dawno jade sobie po starej DK8
    > Wroclaw-Piotrkow, yanosik podpowiada "fotoradar 400m ograniczenie 60 km/h".
    > Hm, nie przypominam sobie, zeby stalo "60", a kto by w Polsce znakami
    > sie przejmowal.
    >
    > Kiedys sie skupilem, no byla tylko tablica terenu zabudowanego, a
    > yanosik mowi "60".
    > Pisze do nich ... "ograniczenia bierzemy ze sredniej predkosci jadacych".

    Moja nawigacja wszędzie w mieście twierdzi, że 60. Może też się nauczyła :-)

  • 68. Data: 2019-05-22 00:21:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 20:51, Iguan_007 wrote:
    > J.F.

    > Zalezy od przewoznika. Czasami sa doplaty, czasami ich nie ma. Trzeba o tym myslec
    przy rezerwacji. To samo z warunkami przewozu - czesc linii wymaga jakiegos pudelka
    wiec trzeba zdejmowac kola (nie zeby to byl jakis wielki problem). Ale zdarzalo mi
    sie jechac na lotnisko, na miejscu skrecic kierownice, przekrecic pedaly i tez
    wystarczlo.

    A potem zaginie

  • 69. Data: 2019-05-22 08:52:17
    Od: p...@g...com

    --Ciekawe co na to te nowe LED adaptacyjne - one by chyba mogly oswietlic nasza
    jezdnie i wygasic sektor oslepiajacy tych z przeciwka.

    daja rade, na autostradzie i w miescie znajomy popyla na dlugich i nikt nie miga :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=_x_siXqBN10

  • 70. Data: 2019-05-22 10:27:34
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-21 o 19:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nie rob. Bedziesz czas tracil, to na koniec sie rozbijesz ze znuzenia.
    >
    > Ale ... jesli poczujesz znuzenie, to zjezdzaj na najblizszy parking bez
    > zastanawiania.

    Jak się poczuje znużenie, to może być za późno... :)