  • 11. Data: 2011-01-06 22:45:39
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

    > To chyba przereklamowany ficzer.
    >
    > - Podaj mi swój numer
    >
    > - 79 OLGIERD, wiesz jak?
    >
    > - no nie
    >
    > - 79 a potem wciskasz litery tak jak Olgierd
    >
    > - ach tak
    >
    > - ...
    >
    > - ale O to 666, czy 6?
    >
    > Nie, to chyba nie jest to, co tygrysy lubią naprawdę.
    >
    > Może jakbyś reklamę na TGV wykupywał, .....

    racja. dla niektórych musiałby "wykupyć" reklame. JEdnak moze to być
    taki filtr ilorazu inteligencji. skumał - moze dzwonić, nie skumał to
    moze nawet lepiej.

    pozdrawiam
    886279

  • 12. Data: 2011-01-06 23:00:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 23:45, ToMasz pisze:

    > pozdrawiam
    > 886279

    Tumasz? ;)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-01-07 09:37:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 23:28:53 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To chyba przereklamowany ficzer.
    >
    > - Podaj mi swój numer
    >
    > - 79 OLGIERD, wiesz jak?

    Nie tyle przereklamowany, co amerykański i tak z l.80-tych -- czyli z
    czasów nie esemesowych, lecz telefonów z klawiszami, na których były
    literki.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2011-01-07 10:00:41
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Nie tyle przereklamowany, co amerykański i tak z l.80-tych -- czyli z
    > czasów nie esemesowych, lecz telefonów z klawiszami, na których były
    > literki.

    Co do przereklamowania i ęą, to u Wujcia S. nazywa się to "numer próżny"
    (od próżności) :-):

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vanity_number

    Tamże piszą:

    "Businesses use easily recognizable 1-800 vanity numbers as both a
    branding and a direct response tool in their advertising (radio,
    television, print, outdoor, etc.) since they are proven to increase
    response rates by 30-60%" ale - "[citation needed]"

    A co do Australii to nawet podają przykłady ile to jest warte:

    "Some phonewords have sold for as much as AUD $1 million with 13TAXI
    raising AUD $1,005,000; 1300 TICKETS AUD $300,000; 1300 FLOWERS AUD
    $152,500; 1800 TICKETS AUD $100,000; 13ROSE $92,500.

    The types of numbers that are most commonly used include those beginning
    with the prefixes '1300', and '1800', which are 10 digits in length, and
    numbers beginning with '13', which are six digits in length."

    Przemek

  • 15. Data: 2011-01-07 10:25:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 11:00:41 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):

    > Co do przereklamowania i ęą, to u Wujcia S. nazywa się to "numer próżny"
    > (od próżności)

    Ładnie :)

    U nas się nie przyjęło, chociaż pamiętam, że w ten sposób swego czasu
    podawały swój numer VOLVO i BMWBMW :)

  • 16. Data: 2011-01-07 11:10:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ty, Olgierd to jaki miał numer? 69 Olgierd? 50 Olgierd?

    To niech promuje sie jako swOLGIERD

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-01-07 11:47:56
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Ładnie :)
    >
    > U nas się nie przyjęło, chociaż pamiętam, że w ten sposób swego czasu
    > podawały swój numer VOLVO i BMWBMW :)

    Tudzież 6-literowe banki NORDEA i FORTIS :-).

    No ale u nas to trochę słaby pomysł, bo wiele telefonów stacjonarnych
    nie ma literek pod cyferkami. OTOH takie numery to bywały 800 czy 801 a
    więc są one osiągalne raczej ze stacjonarnych. A i z komórkami i
    klawiszami to różnie bywało. Np. był kiedyś taki Hagenuk, co miał
    klawisze czysto cyfrowe a do pisania SMSów i wpisów w książce jakieś
    menu z literkami :-).

    Ja w każdym bądź razie uważam "ładne" numery od wątkotwórcy za mimo
    wszystko lepsze w sensie kombinacji "łatwość zapamiętania/łatwość
    wykręcenia" :-).

    Przemek

  • 18. Data: 2011-01-07 12:14:39
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2011-01-06 14:51, Fantom pisze:

    W innej sieci kupiłem numer bardziej złoty niż kombinacja jaką podajesz.
    Zapłaciłem za to 0zł. Jako potencjalny klient nie miałbym motywacji do
    zakupu akurat u Ciebie. Marnie to więc widzę. Sprawdź Allegro i czy ktoś
    to kupuje i za ile.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2011-01-07 17:10:02
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w
    wiadomości news:ig4ho6$b6$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos
    > typu 691 200 400
    > Czy to sa zlote numery czy jakies platynowe czy inne srebrne ?
    > Mam mozliwosc zdobycia takiej puli, ale nie wiem za ile warto brac aby
    > nie doplacic do interesu.

    Gówno jest wart. To zwykły numer. Jełopy kupują zgrzewki starterów i
    wystawiają na allegro z opisami: ZŁOTY, SREBRNY, PLATYNOWY, BRYLANTOWY,
    EKSKLUZYWNY, WYKURWISTY. Banda debili...

  • 20. Data: 2011-01-07 20:50:19
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > cwaniaczek:)
    > zaryzykuj, kup i spróbuj sprzedać to się dowiesz. Towar jest tyle wart,
    > ile jest ktoś skłonny za niego zapłacić. Zresztą na Allegro o ile pamiętam
    > są takie aukcje

    No wlasnie nei wiem czy chce mi sie ryzykowac :)
    Jest tego ze 100 szt - wszystkie z ta sama kobinacja jak podawalem wyzej.

    Fantom