  • 1. Data: 2011-10-29 18:02:22
    Temat: Ile jest wart nr z 6 zerami
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    12 tyś :)

    http://allegro.pl/zloty-numer-669-000-000-i188640621
    7.html

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2011-10-29 22:25:31
    Temat: Re: Ile jest wart nr z 6 zerami
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-29 18:02:22 +0000, "Piotr M" <x...@x...xx> said:

    > Ile jest wart nr z 6 zerami

    "Cena minimalna nie została osiągnięta."

    > 12 tyś :)

    A mieszkasz pewnie na ośiedlu?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-10-30 11:06:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 30-10-2011 o 00:25:31 Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > "Cena minimalna nie została osiągnięta."

    Sprzedany nie został, ale wart był tyle, ile ludzie za niego chcieli
    zapłacić :)

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 4. Data: 2011-10-30 19:32:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-30 11:06:05 +0000, "Piotr M" <x...@x...xx> said:

    > Sprzedany nie został, ale wart był tyle, ile ludzie za niego chcieli
    > zapłacić :)

    Dla nich.
    Dla sprzedawcy wart był więcej.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-10-30 22:36:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-30 12:06, Piotr M pisze:

    > Sprzedany nie został, ale wart był tyle, ile ludzie za niego chcieli
    > zapłacić :)

    I myslisz, ze znajomi sprzedajacego nie podbijali ceny do ostatniej
    chwili? Az sie przeliczyli... Zajrzyj niebawem, zaloze sie, ze albo to
    byla proba wysondowania ile da sie wyciagnac, albo ktos sie przeliczyl i
    wystawi numer ponownie za jakis czas.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-10-30 22:44:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 30-10-2011 o 23:36:16 venioo <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > chwili? Az sie przeliczyli... Zajrzyj niebawem, zaloze sie, ze albo to
    > byla proba wysondowania ile da sie wyciagnac, albo ktos sie przeliczyl i

    IHMO te 12 tyś to wart jest lekko.. Taki z początkiem 502, 604, etc, to
    już wolę nie myśleć...

  • 7. Data: 2011-10-31 00:05:46
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > i wystawi numer ponownie za jakis czas.

    >IHMO te 12 tyś to wart jest lekko.. Taki z początkiem 502, 604, etc, to

    A taki na 501, 602 to milion spokojnie, a jego właściciel się onanizuje
    patrząc na ten numer...

  • 8. Data: 2011-10-31 11:41:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]

    > wystawi numer ponownie za jakis czas.

    IHMO te 12 tyś to wart jest lekko.. Taki z początkiem 502, 604, etc, to

    A co jest w tych numerach takiego drogocennego?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2011-10-31 11:47:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-10-2011 o 12:41:39 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    napisał(a):

    > A co jest w tych numerach takiego drogocennego?

    Łatwość zapamiętania, prestiż, etc. a np w przypadku Link4 to i też
    identyfikacja z firmą - 801 444 444, 605 444 444. Czyli chodzi o kasę,
    gdyby Link4 miał nr 734 846 629 to zapewne przełożyłoby się to na mniejszą
    ilość klientów :)

  • 10. Data: 2011-10-31 11:57:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    napisał(a):

> [...]

    identyfikacja z firmą - 801 444 444, 605 444 444. Czyli chodzi o kasę,
    gdyby Link4 miał nr 734 846 629 to zapewne przełożyłoby się to na mniejszą

    Rozumiem, że numer typu 605 444 444 jest łatwiejszy do zapamiętania, ale
    pytałem się dlaczego tak ważny jest jego początek?
    Dlaczego 502 XXX XXX jest bardziej drogocenny od 512 XXX XXX ?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba