  • Data: 2019-10-29 20:36:45
    Temat: Re: Idzie dobre :-)
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-10-29 o 17:36 +0000, mk4 napisał:
    > A jednak dużo osób w programach uwaga pirat przyznaje, ze po prostu
    > się zagapiła. Oni specjalne nie zapierdalali. I mówią o tym otwarcie.

    No i git. Takim odebrać PJ na kilkanaście miesięcy i będzie spokój, a
    jak/jeśli wsiądzie następnym razem to będzie uważniejszy. Kierowca nie
    ma prawa się "zagapić" - tak samo jak pracownicy na wszelkich
    krytycznych stanowiskach.

    > Czyli potwierdzasz to o co mi chodzi.

    Że jazda po mieście to nie jest niedzielna przechadzka po parku? Tak. Że
    "nie da się jeździć bo jest za dużo znaków"? W żadnym wypadku.

    > Chyba w ogólności lubisz jak cie jebią i ustalają co dla ciebie
    > dobre. Odbieram cie jako nijaki produkt dzisiejszego mainstreamu -
    > zniewieściały i roszczeniowy z opinią kreowaną przez influencerów.
    > Ciekaw jestem ile masz latek w związku z tym ;)

    W przyszłym miesiącu będę miał 13. Widzę, że zaczyna być ad personam.
    Typowa reakcja anonimowego idioty.

    > Nie tedy droga - nie przez zakładanie obroży wszystkim bo ułamek
    > procenta robi źle.

    Tu nie ma żadnej "obroży". Tak mogą to postrzegać tylko bezmyślni
    zapierdalacze. Kierowanie pojazdem mechanicznym to śmiertelnie poważna
    sprawa, czas to zrozumieć.

    > No i na pewno zwalnianie pieszych z jakichkolwiek obowiązków nic
    > dobrego nie wnosi.

    Nie ma i nie było mowy o jakimkolwiek zwalnianiu pieszych z
    jakichkolwiek obowiązków. Pieszy ryzykuje własnym życiem, to chyba
    wystarczająco dobitny motywator?

    > Swoją drogą to nawet zamkniecie kierowcy na parę lat w pace
    > przyniesie coś dobrego? Ktoś tak uważa? przecież to jasne ze normalny
    > facet się stoczy i do końca swoich dni będzie problemem dla
    > społeczeństwa.

    Ja byłbym za zwyczajnym likwidowaniem takich delikwentów (mówię tu o
    130@50), ale to niestety nie w modzie od dłuższego czasu. Kilka lat paki
    też jest ok, no ale drożej kosztuje. A ten "normalny facet" o którego
    tak się troszczysz to zwyczajny morderca i ma być przykładem dla
    pozostałych kretynów.

    > Zamiast - upewnij się, uważaj. Nie wchodź jak masz wątpliwości.

    No i znów naginasz - przecież nikt nie mówi, że piesi nie mają uważać.

    Ciekawi mnie dlaczego tak strasznie upierasz się aby na siłę edukować
    pieszych którzy, w znakomitej większości, tej edukacji nie potrzebują,
    a bronisz piratów drogowych.

    Mateusz