  • 1. Data: 2013-02-13 16:51:33
    Temat: Idioci bez wyobraźni...
    Od: terjan <z...@n...pl>

    ..chodzą (jeżdżą) po tej ziemi

    http://www.liveleak.com/view?i=e58_1360756416

  • 2. Data: 2013-02-13 17:40:53
    Temat: Re: Idioci bez wyobraźni...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 16:51:33 +0100, terjan napisał(a):

    > ..chodzą (jeżdżą) po tej ziemi
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=e58_1360756416

    I jak to zazwyczaj bywa - jeden idiota nie wystarczył.
    Do wypadku potrzebna jest tu jeszcze kumulacja głupoty w postaci drugiego
    kierowcy który wyobraźnią dostosował się do poziomu "tatusia".

  • 3. Data: 2013-02-13 22:27:49
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    Użytkownik "terjan" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
    > ..chodzą (jeżdżą) po tej ziemi
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=e58_1360756416

    Tak, tylko powiem szczerze, ze nie jestem pewien kto
    jest wiekszym idiota- ten ktory zaparkowal na prawym pasie
    majac wolne pobocze? Czy ten ktory omija prawy pas poboczem?

  • 4. Data: 2013-02-13 22:47:17
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    A że tak z innej beczki zapytam: co to za wycieraczki ma ten nagrywający że się
    tak wyginają na wszystkie strony?

  • 5. Data: 2013-02-13 22:57:24
    Temat: Re: Idioci bez wyobraOEni...
    Od: tá´Ź

    Bastion wrote:

    > Tak, tylko powiem szczerze, ze nie jestem pewien kto jest wiekszym
    > idiota- ten ktory zaparkowal na prawym pasie majac wolne pobocze? Czy
    > ten ktory omija prawy pas poboczem?

    On raczej nie chciał omijać (mało prawdopodobne, żeby robił to celowo z
    taką prędkością) tylko się zagapił i próbował uniknąć wjechania w tył
    tego przed nim. Jak dla mnie 3/4 winy tego, co stanął bez sensu na środku
    i szczał dzieckiem (jak się bał zjechać w błoto, to po lewej miał na
    poboczu beton).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-02-13 23:03:17
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-02-13 22:47, Piotr pisze:
    > A że tak z innej beczki zapytam: co to za wycieraczki ma ten nagrywający
    > że się tak wyginają na wszystkie strony?
    Normalne.
    Częstotliwość przechwytywania klatek+szerokokątny obiektyw dają taki efekt.

  • 7. Data: 2013-02-13 23:27:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 22:47:17 +0100, Piotr napisał(a):

    > A że tak z innej beczki zapytam: co to za wycieraczki ma ten nagrywający że się
    > tak wyginają na wszystkie strony?

    To wynik sposbu działania kamery.
    Obraz nie jest rejestrowany klatka po klatce, a linia po linii.

    Nazywa się to "rolling shutter" i potrafi robić większe cuda:
    http://www.youtube.com/watch?v=LVwmtwZLG88

    Jak na YouTube wpiszesz sobie "rolling shutter" znajdziesz dużo różnych
    wyginających się rzeczy.

  • 8. Data: 2013-02-14 00:32:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.02.2013 17:40, Tomasz Pyra pisze:

    > I jak to zazwyczaj bywa - jeden idiota nie wystarczył.
    > Do wypadku potrzebna jest tu jeszcze kumulacja głupoty w postaci drugiego
    > kierowcy który wyobraźnią dostosował się do poziomu "tatusia".
    My powiemy że Rosja to nie kraj, to stan umysłu. ale sami robimy tak
    samo! Jasne że nie w taki sposób, na drogach (poboczach), ale tak jak
    wspomniałeś, jeden idiota działa, inny się dołącza (daje przyzwolenie) i
    mamy to co mamy. jak komuś się nie podoba to.... wsiada w samolot i nie
    wraca....

    ToMasz